Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Unutamayacaksın...

Unutamayacaksın...
 

Bir yağmur damlasında acıyıp kanayacaksın...


Hiç uğraşma nafile,

Sen

Beni

Unutamazsın!


İçinde bana ait hep birşeyler olacak,

Düşmemek için,

Ölmemek için,

Dallara tutunan kuru bir yaprak gibi titreyecek için,

Bensiz

Ölmekten

Korkacaksın...


Ve; dilinde hep o şarkı;

"Şarkılar seni söyler, dillerde nağme adın...."

Bir sonbahar rüzgarında savrulup

Kaybolacaksın!

Bir yağmur damlasında acıyıp

Kanayacaksın!

Sözlerim;

Bir bıçak gibi bölecek uykunu..


Hiç uğraşma yok yere...

Sen

Beni;

Unutamayacaksın...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..