Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Unutamazsın..

Unutamazsın..
 

Sigara tiryakiliği gibi bir şey bu unutmak.. Bırakmak istiyorsun ama bırakamıyorsun.. çünkü içine işlemiştir kokusu.. sevdiğin insanı da unutmak böyledir işte..

Unutmak istesen de..

Unutamazsın..

Hayatının büyük bir kısmını kaplamıştır çünkü..

O gittiği zaman içini çok büyük bir boşluk kaplar.. ya da;

sıg bir denizde.. karaya vuran bir gemi gibi hissedersin kendini..çaresiz..gidecek bir yolu olmayan..

Yakıcı,yıkıcı bir duygu kaplar içini..

Nefes bile almaktan korkarsın..alamazsın da belki..

Unutmak,unutmak isteyince olmuyor.. zorlayınca olmuyor.. bırakınca da kendiliğinden geçiveriyor.. şaşırıyorsun bu kez..

Kendinden utanıyorsun unutmak istediğin için..

Unutmak istediğimiz o kadar çok şey birikiyor ki anılarımızda..ne o anları..ne de o unutmak istediğimiz kişileri unutamıyoruz..

Her şey istemekten geçiyor belki de..

Unutmak istemediğimiz için unutamıyoruz..

İçimizdeki o yanma hissi geçene kadar acı çekiyoruz..

O his geçtikten sonra ise;

Ömür geçmiş..

Biz de geçmişizdir zaten..

Yaşadıkça hiç bir şeyi unutamayız..sadece üzerinden zaman geçer ve olaylar sıradanlaşır.zamanla alışkanlıklar çevremizdeki olaylar degişir..ve diğerleri geride kalır..

Unuttugunu sanırsın belki..ama onlar her zaman aklının bir köşesinde kalır..

Yara geçse de..mutlaka bir iz kalır..

Unutamazsın..

UNUTAMAZSIN:

Karanlık çökünce sokagınıza
Köşede ben varım unutamazsın..
O mutlu günler gelir aklına..
Sen beni ömrünce unutamazsın..
Mektupları yırtıp attın diyelim..
Resimleri yırtıp attın diyelim
Bir mazi var onu nasıl silelim..
Sen beni ömrünce unutamazsın.
Ah!! edip adımı her anışında,
Bir kerem misali her yanışında
Bir hayal olurum yanıbaşında..
Sen beni ömrünce unutamazsın..

DİPNOT:Bu şiirin yazarını birtürlü hatırlayamadım arkadaşlar..hatırlayanınız varsa lütfen yazsın..çünkü ben kafaya takmış durumdayım.

sevgi'Yle..


sevgi'Yle..

Resim:Sedatpirani.tripot.com

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..