Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '10

 
Kategori
Yurtdışından Bildiriyorum
 

Uzaklardan Haberlerim Var

Uzaklardan Haberlerim Var
 

Uğur Rıfat Karlova yani bendeniz, hayallerin peşinde yolculuğuma devam ediyorum.


Uzaklardan Haberlerim Var

Mesafelerimiz çok uzak, yapmak istediklerim ve yaptıklarım hemen sizlere ulaşmıyor. İnternet üzerinden ve yabancı basından bolca paylaşsam da yine de Türkiye ne yazık ki Asya'da olanlara daha kapalı bir ülke. En azından kendi bloğumdan değerli Sadi Yılmaz'ın yorumuyla haberim paylaşıyorum. Dilerim yüzünüzde az da olsa bir gülümseme oluşmuştur. Sevgilerimle,

Rıfat Karlova

www.rifatkarlova.com

Hong Kong'da yapılan Çince Komedi Festivalinde yarışan Karlova, Hong Kong’un en komik 2. adamı olmayı başardı. Karlova'yı geçebilen tek yarışmacı ise 15 yıldır Hong Kong'da yaşayan bir Amerikalı oldu.

Uzakdoğu'nun Türk yıldızı Rıfat Karlova, Hong Kong'da katıldığı Çince komedi yarışmasında izleyenleri gülmekten kırdı geçirdi, Çinli rakiplerini bile geride bıraktı!

Son yıllarda sahne ve televizyon programlarıyla Türkiye'nin tanıtımına farklı tarzıyla katkı yapan Karlova, Çince'nin Hong Kong'da konuşulan şeklinin diğer bölgelerle büyük farklılık gösterdiğini belirterek, "Kantonca konuşan bir bölgenin içinde Mandarin ile yer aldığım için inanılmaz heyecan duydum. Seyirciler beni anlamayabilirler mi, sahnede öylece kalırmıyım korkusu vardı. Ben sahneden indikten sonra seyirci saşkına döndü, belki de bu kadar iyi bir performans beklemiyorlardı ve günlük kullanmadıkları bir dilde bu kadar gülmeleri de çok heyecanlıydı." dedi.

TÜRKİYE'Yİ MİLYONLARA TANITIYOR

Türk kültürünün zenginliğinden ilham aldığını söyleyen Karlova,

"Asya'da Türkiye'nin tanıtımına katkı yapmaya çalışıyorum. Tanınmadığımız, bilinmediğimiz bir coğrafyada ülkemi anlatmak çok önemli. Burada bulunduğum süre içerisinde Asya'nın en ünlü Çinli yıldızlarını tanıdım, onlarla beraber showlarda yer aldım ve çok büyük tecrübeler elde ettim. Türk kültürünün zenginligini iyi kullandığıma inanıyorum. Başarımda bu güzel kültüründen gelişimin büyük katkısı var. Özellikle Türk gençlerine güzel bir örnek olabilmek ve hayallerini dünyanın neresinde olursa olsun aramalarından korkmamalarını anlatmak açısında da Asya'da bulunmak benim için çok önemli." diye konuştu.

GÖĞSÜNDE TÜRK BAYRAĞI

Uluslararası bir arena olan ve Amerika’dan sonra dünyanın en büyük eğlence sektörlerinin başında gelen Çin eğlence sektöründe birçok zorluk da yaşadığını anlatan Karlova, “Türkiye’yi bu coğrafyada anlatmak, kültürümüzden ve hayatımızdan bahsetmek çok önemli. Ne yazık ki dünyanın çoğu yerinde olduğu gibi Çin coğrafyasında da bir Fransız veya Amerikalı kadar tanınmıyoruz. Bunu değiştirmek için ekran ve sahneden ülkemin güzelliklerini anlatmayı bir görev kabul ediyorum. Göğsümde Türk bayrağı ile sahneye çıkıyorum.” dedi.

Sadi Kaymaz - PEKİN / DHA

 
Toplam blog
: 180
: 4193
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Kariyerini Uzakdoğu sahne ve televizyonlarında geliştiren  sunucu, şovmen, yazar, oyuncu Uğur Rıf..