Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '06

 
Kategori
Tarih
 

Vatan sağolsun

Vatan sağolsun
 

Bu sabah ayrı bir mutluluk içinde uyandım.. Eşimi ve kızımı asker oğlumun ziyaretine yolcu edecektim...

Saat sekiz otobüsünün hareket saati geldi.. Vedalaşıp onları yolcu ediyorum. Özlem ve hasretlik, hemen orada başlıyor. Ayrılıyoruz... Harem’den Kadıköy istikametine doğru hareket ediyorum.. 200 metre ileride Selimiye Kışlası bahçesinde, Türkiye’nin en uzun bayrak direği 68 metre. Hele bir de ay yıldızlı bayrağımızın o muhteşem dalgalanışı, yüreğimi ve aklımı alıp başka yerlere götürüyor. Arabamı sağa çekip duruyorum. Arabadan inip, bayrağımızı bizim şanlı bayrağımızı hayranlıkla izlerken, aklıma neler geliyor neler…

Bayrak vatandır. Bayrak candır, bizler Türk Milleti vatanımız için ölmeyi vazife saymışız. Evlatlarımızı vatan için şehit verip. Vatan Sağ olsun diyebilmekteyiz… Vatan sağ olsun...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..