Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vatandaş Bilo

Vatandaş Bilo
 

Şeriat savunucusu Hüseyin Üzmez


Aslında beni üzen şahsın kendisi değil, yaşadığı olay. Bu vatandaş 14 yaşındaki bir genç kıza tecavüzden tutuklandı. Gidin, herhangi bir pişmiş tavuğa sorun bakalım, "Onun başına gelen, pişmiş tavuğun başına gelmiş mi?" Gelmemiştir.

Koskoca adam yalan mı söyleyecek? Yakınlarına anlatmış; "Gazozuma ilaç attılar, olanları hatırlamıyorum." demiş.

Şu eski Türk filmleri, toplumumuzda ahlak bırakmadı mı desem acaba? Hele bu Nuri ALÇO yok mu Nuri Alço! Ne genç kızlarımızın namusuna şey etti o filmlerde. Allah bilir ya vatandaşın tavuğuna kışşşt diyen, pardon ya, gazozuna ilaç atan da Nuri Alço'dur. Filmlerden alışmış bir kere, doğru durmaz. Araştırsınlar bakın, bu işin altından Nuri Alço çıkmazsa ben de ne olayım. Üstünden de Tecavüzcü Coşkun çıkar.

Tecavüzcü Coşkun var ya, hani her filmde esas oğlanın sevgilisinin namusuna göz diken, sonra da tecavüz eden. Bu da pislik işlere bulaşan biriydi filmlerde. Gerçek hayatta bunları yapmadığı ne malum? Vatandaş pazarda alışveriş ederken gelmiştir şahsın Mudanya'daki garsonu-yer-inine, 14 yaşındaki masum(!) bacı yalnız ya evde, amcasının hediye ettiği lolipopunla pardon laptopunla oynuyor...

Genç kıza "- Beni vatandaş gönderdi, şu anda işi varmış, biz beraber şey edecekmişiz." deyip ya Allah tazyik, anında altta kalanın canı çıksın! Bu vicdansız kızın soyunmasına fırsat bile vermemiştir.

Bu vatandaş, ne güzel tartışma programlarına çıkıyordu, İslam'ı anlatıyordu bize de dinliyorduk.

Bağıra bağıra "Zina yapanı asacaksın, keseceksin, kuşbaşı doğrayacaksın!" diyordu. Ama ilave ediyordu; <ı>"Zinanın zina olması için, olayı 4 kişinin baştan sona görmesi ve şahadet etmesi gerekir. Yoksa ikisi de çırılçıplak yatakta görülse bile bu zina değildir, hani şahitler?" diyordu da bir Allah'ın kulu ses çıkarmıyordu. Kendisine "Hoca Efendi" diye hitabedenler bile vardı. Uyanık şey, zinayı tarif ederken yaptıklarını unutmuyordu da, yakalanırsa bir gün beraat etsin diye büyüklere masal anlatıyordu.

Ama günahını almayalım, o bir şey yapmamış. Ayrıca kız ve annesi şikayetçi de olmamışlar. Kim şikâyet etti len bunları? Gammazcı şeyler! Bırakın vatandaş işini görsün. Size ne?

Bu arada "Tecavüzcü Coşkun" ellerini, kollarını sallayarak dolaşıyordur, Antalya sahillerinde. Onun yerine suçsuz yere(!!!) Hüseyin Abim yatıyor içeride. Bu insanlık ayıbıdır ya!

Kıza Hoca nikâhı yaptırıp kuma olarak nüfusuna geçirtmiş midir acaba? Kısa sürede herkesin metresine kanunî ad verilip, nüfusta "kuma" bölümü açılacakmış. Metresine "kuma" denilenin kilometresine de "saharaya" denir artık.

TECAVÜZ SUÇLAMASI KOMPLOYMUŞ!

Vatandaşa gazoz içiren kişilerin kimliği meçhul kalırken, (Nuri Alço'dur diyorum ama beni dinleyen yok ki...) Bir gazetenin haberine göre: “Kendisi tecavüz suçlamasının komplo olduğunu ve bunu kimler tarafından yapıldığını bildiğini söylüyor. Vatandaş, ilacın etkisinde olduğu için neler yaşandığını hatırlamıyor.”

Aslında olay "Hoca Nikâhı" konusu da "Tecavüz" diye adlandırılıyor. Ortada bir zorlama yok, uyutma var. Bu uyutma da nasıl olmuş acaba? Nuri Alço mu vatandaşım gazozuna ilaç atarak onu üzmüş, uyutmuş; yoksa vatandaş mı kıza laptop alarak, anasına danasına hediyeler vererek onları uyutmuş? Bir uyutma var. İlaçlı mı ilaçsız mı? Gazozlu mu colalı mı, laptoplu mu? Kanlı mı kansız mı derseniz, ona bile cevap bulamayız. Durum vahim.

Kısa zamanda araştırılarak her bi şey gün ışığına çıkarılır. İnşallah, diyoruz tabii. Kimsenin suçsuz yere hapislerde kalmasına da, suçu sabit olanın dışarılarda ellerini kollarını sallayarak dolaşmasına da gönlümüz razı olmaz.

Sorgulama sırasında vatandaş, "Benim üzerimden İslam’a saldırılmasına izin veremem" diyerek, "Ben İslam konusunda kendimi bu yola feda ediyorum. Günahım çok... Ancak şehit olur, şehadete ulaşırsam kendimi aklanmış sayarım" diye sözlerine devam ettiğini dile getirmiş.

Valla helal olsun adama be! İslamı bunlar temsil eder göründükleri için mi bilmem, dinden soğuyanlar çoğaldı.

Adam İslam için kendisini bu yola feda ediyormuş. Bu nasıl feda etmekse anlayamadım. Genç kız uğruna kendisini feda ettiğini söylese, biraz anlayacağım ama...

Sorgulamanın ikinci aşamasında,

"Bu olayı nasıl yaptın, şu konuyu itiraf et!" gibi sözlerle üzerine gitmişler ama o ani refleksle kenara çekilince ifade alan polisler yere düşmüşler.

"Evet yaptım. On katını da yaptım, yüz katını da yaptım" diye isyan etmiş. (Önce 10 katlı apartmanla başlamış müteahhitliğe, sonra da 100 katlı gökdelenler inşa etmiş. Bu binalara kapıcı bulamıyorsa, isyan ediyor tabii. Kapıcılığı da kendisi mi yapsın?)

İlyas Salman ile Şener Şen'in "Banker Bilo" filminden kapmış bu sözleri. Şener Şen en yakın arkadaşını defalarca tuzağa düşürerek onu suiistimal ediyor da, Bilo'ya yakalandığında, "- Evet yaptım ama niye? Bi sor bakalım!" deyince, Bilo saf saf, "- Niye yaptın?" diyor. O da her defasında Bilo'ya yardım etmek için, onu sevdiğinden tuzağa düşürdüğünü anlatıyor.

Vatandaş; insanları, İslam'ı çok sevdiğinden hizmet için yapmış bunları. Tam Bilo'nun arkadaşı gibi davranıyor İslam'a ve insana!

Son bölümde ise "Ne konuşacağım? Konuşmayacağım. Hiçbir şey söylemeyeceğim. Mahkemede konuşacağım" demiş. Adamı zorlamasalar bari. Konuşacak, anlatacak bir şeyi olmayan insanlar, zorlanmamalı!

DETAYLARI SONRA ANLATACAKMIŞ.

Vatandaş, "Bana bunu kimlerin yaptığını biliyorum, mahkemede her şeyi açıklayacağım. Eşim ve avukatlarım da konuşmayacak" diyerek talimatlar vermiş. Ben size yazmadım mı yukarıda? Göreceksiniz bakın, Nuri Alço ve Tecavüzcü Coşkun yakında tutuklanırlar, şimdiye kadar çevirdikleri filmelerin bazı bölümlerinin YouTube'de yayınlanmasını engellemek için YouTube'ye bir ERİŞİLEMEME yasağı daha gelir.

Durum bundan ibaret. Allah hepimize sabır versin!

Mustafa Mumcu, 15 Mayıs 2008 13:27
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..