Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Vur gövdeme!

Dinle kendini, kulak ver sesine... Bak duvarlardan yüzüne, defalarca... Saklandığın masallardan at kendini dışarı, izin ver gerçeklerin yüzünü parçalamasına... Bırak, bırak, bırak... Bütün bunların bir doktirin olmadığını bil... Çok küçükken çaldırdığın saflığı bul... Yazılanları sil, okunanları karala... Kulak ver sesine... Neden elmayı sevdiğini düşün...
...
Yine atladım, karafatma basmış satırlarımdan dışarı... Yine çam ağacında, yerçekimine karşı koyan elma oldum. Köklerimi değdiremedim sana, dallarımı uzatamadım... Hatta kozalak basmış gövdemden, titreten rüzgarınla salladığın yapraklarımı dökemedım... Elinde baltanla gel, vur gövdeme... Yanlış ağaçta, yanlış meyvamı düşür toprağına.
...

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..