Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ya bilmeseydim hastalığı?

Ya bilmeseydim hastalığı?
 

Bugün öğleden sonra bir rahatsızlığımdan dolayı Erciyes Üniversitesi Gevher Nesibe Tıp fakültesine gittim. Asıl amacım muayene olmaktan çok randevı gerekip gerekmediğini sormaktı ama aldığım cevaplar daha bir şok etkisi yarattı. 

Uzun uğraşlar sonucu nöröloji servisinin yerini buldum ve sekreterliğe cevabını almak istediğim soruyu sordum. Sekreter randevuya gerek olmadığını söyledi ve arkasına o müthiş soruyu sordu : ''Hastanın rahatsızlığı ne?'' . (sanki ona neyse) Kısa bir afallama evresinden sonra rahatsızlığı bildiğimden dolayı (daha önce gittiğim ve sonuç alamadığım için)  '' tremor '' dedim. Sekreter biraz düşündükten sonra cevabı yapıştırdı: '' Tremora sadece pazartesi bakılıyor, diğer günler olmaz! ''. Resmen dumura uğramıştım. Artık hangi gün doktora gideceğimize hastane yönetimi karar veriyor herhalde. Bu sağlık bakanlığının bir uygulaması da bizim mi haberimiz yok. Neyse hadi ben biliyordum rahatsızlığı önceden sordum. Peki ya bilmeyenler? Onlara doktor '' Sana bugün bakmıyoruz başka gün gel'' mi diyor acaba?  Ya da o gün ona bakıyorsa gittiğim gün bana bakılmaması konusunda ki hakkım ne olacak?  Hatane yönetiminin haberi var mı bilmem ama böyle saçma şey başka nerde var ki ?

 
Toplam blog
: 54
: 944
Kayıt tarihi
: 10.02.12
 
 

Artvin- Hopa doğumluyum.elektrik-elektronik mühendisiyim. İşten fırsat buldukça kendimce yazdığım..