Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '14

 
Kategori
Güncel
 

Ya Putin Ermeni Soykırımı deseydi?

Ukrayna’da sular durulmuyor. Ülkenin doğusunda, referandum isteyen Rusya yanlısı göstericiler hükümet binalarını işgale devam ediyor. Donetsk Valisi Serhiy Taruta’nın makamı da, Rusya’yla birleşmek isteyen göstericilerin eline geçmiş durumda Vali bu durumdan huzursuz…

Birkaç hafta öncesine kadar Donetsk Valisi Serhiy Taruta’nın çalışma ofisinin bulunduğu bina, artık Rusya yanlısı göstericiler tarafından karargah olarak kullanılıyor.
 
Taruta, Donetsk’i yakındaki bir otelden yönetmeye çalışıyor.
 
Taruta, Amerika’nın Sesi muhabiri Henry Ridgwell’e gösterilerden Rusya’nın sorumlu olduğunu söylemiş:
 
“Silahlı göstericiler arasında Rusya’dan gelenler olması şok edici bir durum. Bu gerçeği saklamaya bile çalışmıyorlar.”
 
Moskova, işin içinde Rus ajanları olduğu iddiasını reddediyormuş. Kıbrıs çıkartmasında da 1974 yılında Türkiye aynısını yapmamış mıdır?
 
Serhiy Taruta’ya göre, hassas bir operasyon yürütülüyor: “Silah taşımayanlara ordu tankları yaklaşmamalı. Bu insanlarla diyalog kurulmalı. Ancak onların da buna istekli olması gerek. Eğer diyalog istemiyorlarsa, bu başka bir senaryoya hizmet ettikleri anlamına gelir” diyor.

Obama yine büyük felaket dedi ve bir yılda daha yataklarımızda rahat rahat uyuyabileceğiz. Ne de olsa Ermenileri bizler kesmedik. Sarınbeyde saçları kınalı bir teyze vardı. “Benim babam Albay” derdi. Yıllar sonra bu teyze Amerikaya gitti. Bana mektup bile yazmıştı.

Obama’nın konuşması beni çokta ilgilendirmiyor. Sayın Başbakanımız Tayyip Erdoğan’ın da…

Aydan aya cebime giren para benim hayat standartımın ne kadar yükseldiğidir benim için önemli olan. Sayın Beşşar Esad’ın direnişi Saddam’a Rusya’nın destek çıkamadığı o dönemler çok önemlidir benim için, Sayın Putin Ermeni soykırımı vardır dese mi daha önemli, Obama’nın demesimi daha önemli…

 
Toplam blog
: 5
: 62
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Ziraat Fakültesi ..