Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Ya trip atmayın yada hayatımdan çekip gidin

Ya trip atmayın yada hayatımdan çekip gidin
 

Ay bıktım. Yuta , yuta , kızgınlığımı ifade etmeye etmeye, baskalarının kusmuklarını yalamak zorunda kala ve aman dostlarım, aman yakınlarım deyip hal hatır sevgiyi araya katıp, rahatsızlıklarımı belli etmeye etmeye, bedenim kızıl korlar taşır oldu.Öf..

Yok artık; iyi Burçin. Ben kimseye trip atmazdım pek. Anladım gerektiğinde en yakınlarının burnunu sürteceksin. Gerektiğinde ağırlığını koyacaksın. Nasıl davranmaları gerektiğini öğrenecekler. Yok Artık iyi burçin.
Reklamdaki gibi " kötüyüm ben kötüyüm"

Sevgiyi "has" bildim. Ruhtan anlamayı "görev" bildim.Yakınlarımın dertlerini onlar adına çöze çöze, sünger gibi eme eme, ağırlığınız okadar bindi ki üzerime, kendi yoluma yetcek enerjim kalmadı.

Artık yeter. Çekip gidin gerekirse hayatımdan. Artık, içimde bir şey sıkışıp rahatsızlık veriyorsa, triplerini bana yönlendirdiğinizde onlar alttan alınmayacak, onlar aynen karşılık bulacak. Savaşsa savaş. Kavgaysa kavga. Tripse trip.

Ruhumu özgürlüğüne kavuşturuyorum. Nasıl hissediyorsa öyle davranması için. İmzaladığım anlaşmaları iptal ediyorum. Kendim olduğumu sandığım Burçini de iptal ediyorum.

Değişim gelsin, ve yaksın.
Eyvallah

 
Toplam blog
: 20
: 1393
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

Öğrenci ..