Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '07

 
Kategori
Müzik
 

Yabancı Şarkılarla Bir Gece

Yabancı Şarkılarla Bir Gece
 

Bunaldım!.. İş bitti ve ben çıkmak için sabırsızlanıyorum ama tabii en az 7'ye kadar kalmak gerekecek gene de. (Herkes ne yazık ki işini zamanında bitirmiyor)!!! Yıldız yağmurunu izlemek istiyorum, müzik dinlemek istiyorum. (Hasanım duysa "Dua da etmeyecek misin?" der, kandil ya bu gece. Tabii dua da edeceğim). Turk Telekom'un saçma sapan uygulamalarından bıktım, internetim hâlâ bağlanamadı, bu gidişle bağlanamayacak da. Bense konuşma için kullanmadığım bir hatta para ödeyip duracağım!.. Blogdan da bu yüzden uzak kaldım zaten, yoksa yazacak neler var neler!..

Müzik dinlemek gerekli bu akşam, bol bol müzik!..

Catch The Rainbow mesela. O akıp giden gitar ve ritm!.. Rainbow'un doyumsuz şarkısı...

REM'den (Arirem arirem bulamirem!.. Ah hah hah haha ahhhaa!..) Drive...

A.Lloyd Webber müzikallerinden de dinleyebilirim; I Don't Know How To Love Him, Take That Look Of Your Face, Tell Me On A Sunday, Memory, Point Of No Return.

Shirley Bassey ve Yello ortak çalışması, Rythym Divine. Muhteşem!!!

Twisted In My Sobriety, Tanita Tikaram'dan!.. OOOF OF!.. BULAMADIM Kİ KLİBİNİ!..

Le Vent Nous Portera!.. Noir Desir'den!.. (Kara Talih isimli bir gruba da bu şarkı yakışırdı)!..

Walk Like An Egyptian, Bangles. (Hatta bunun klibini izleyeyim yav)!..

Lisa Gerrard ve Peter Burke'den Human Game. (Aaaah Dead Can Dance ah)!..

Song Of Dispossesed; Dead Can Dance'in (şimdilik) veda albümünden.

Mike Oldfield'ın yazıp seslendirdiği, Boney Tyler'ın vokalde yeraldığı Islands.

Avant De Nouns Dire Adieu, Jeane Manson!.. Bayılırım!..

Cem Yılmaz'ın Antalya gösterisinde dinleyip, tesadüfen İstanbul'da Manca'da duyduğum ve de kardeşim Baho sayesinde bulduğum Sarah Vaughan ve Gotan Project ortaklığı (ne kadar ortaklık denir bilmem ama) "Whatever Lola Wants"!.. Hasan bile o klasik Türk müziği zevkine rağmen ritmine kaptırdı kendini, kimin çaldığını sormaktan duramadı. Blogdaki resim Sarah Vaughan'ın.



Tipik 80'lere de dalardım ama bugünlerde onları dinleyesim yok. Onu da ayrı bir listede ele alırım artık. Müzik dolu günler geceler!..

 
Toplam blog
: 39
: 2139
Kayıt tarihi
: 05.03.07
 
 

Bankacılığı bırakıp kendini reel sektörün kollarına atmış bir adamım... Kitaro başta olmak üzere ..