Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

Yakalanırsam Mucuk Mucuk

Uyan az olur uymayan çok.

En çok da biraz uyan biraz uymayan.

Değerlendirmelerde bu tespiti dikkate alabiliriz.

Uyan ve uymayan(düzene, kanunlara) anlaşılır bir durum da asıl anlayamadığım şu biraz uyan biraz uymayanlar.

Ne demek şimdi bu? Ya uy ya uyma!

Ama bunların hesabını bilmiyorsunuz; uymak zor ama uymazsan da ceza yersin, en iyisi en kolayı uyuyormuş gibi yapmak; “uymaya çalışıyorum”

Dikkatimiz uyan özellikle de uymayanların üzerinde ama en büyük sorun aslında uymaya çalışıyorum diyenlerde, bizi kandırıyorlar.

Ben de biraz uyan biraz uymayanım ama şöyle bir fark var. Bazı şeyler kafama uymuyor, kanun dışı gibi bu kuralları kendim için geçerli saymıyorum, yani devlete karşı geliyorum, tabi yakalanırsam mucuk mucuk!

Diğer biraz uyan biraz uymayan ne yapıyor? Sahtekârlık, polisi görünce efendim, polis gidince ot var mı ot!

Hiç uymamanın bedeli ağır, tırsıyorum; şimdi bu yaştan sonra hapis mapis, yani istemeyerek uyuyorum. Uyanlar gurubunda hiç yer alamam çünkü bu kadar efendi değilim.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..