Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Yalnızlığa

Yalnızlığa
 

Yalnızlığım seni seviyorum ama bazen:)


“Bu gece

Yine beraberiz yalnızlığım

Birlikte içeceğiz

Birlikte sarhoş olacağız

Haydi şerefe

.

Sanıyorum

Dost olursak

Terk edeceksin sen beni

Terkedenlerim örneği

İşte o zaman uyuyabileceğim

Akşamları yatağımda sensiz

Ve rahat

.

İçelim haydi

Kadehlerimizden altın rengi yalnızlık

Haydi şerefe, haydi şerefe”

(Halil Güven- Şiirlerim-Söke 2003)

***

Yalnızlık...

Yalnızlık denilince...

Düşünüp kalıyorum öylece...

Allah kimseyi yalnızlığa mahkûm etmesin...

...

Saygılarımla...

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..