Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yalnızlık...

Yalnızlık...
 

Bazen ,yalnız olduğumuzu hissedebiliriz.Fakat bu bir histir,yanlız değiliz.


Yalnızlık,
ben ve dünyadaki herkes nedense senden çok şikayetçi.
Sen hiç yalnız kalmadın mı ki???
Bilir misin benim yalnızken neler hissettiğimi.....
Hep kalabalıkların ve hayatı paylaşmanın ne kadar güzel olduğunu söyler DURURUZ.
Bir arada olduğumuzda, hepimiz ne kadar da çok şeyler paylaşırız.
Yediğimiz, içtiğimiz ayrı gitmez.
Hepimiz tokuzdur, açlar nerede bilemeyiz.
Sohbet eder, dertleşiriz, güler, eğleniriz.
Derdini söyleyemeyenleri, ağlayanları göremeyiz.
Barış içinde yaşar, yardımlaşırız.
Savaşanları, yardım etmeyenleri kınarız.
Bazen de kalabalıkların içinde, neleri paylaştığımızı hatırlamayız.
Yalnızlık...
Ben seninle kalmak istiyorum.
Seninle yalnızlığımı paylaşmak, neleri paylaşmamak istediğimi DÜŞÜNMEK istiyorum.
Seni bazen çok özlüyorum...

 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..