Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '12

 
Kategori
Deneme
 

Yanında duracağın adamı iyi seç...

Yanında duracağın adamı iyi seç...
 

Yanında duracağın adamı, iyi düşün, iyi seç, eyyyy sarışın güzel kadın!.. Sonunda üzülen sen olma; olur mu benim canım!...


Eyyyy genç,güzel, akıllı sarışın kadın!... Sana söylüyorum; yanında duracağın adamı iyi seç...

Ve ey güzel milletim! Ey benim güzel insanım! Ey benim güzel halkım!... Yanında duracağın adamı, insanı iyi seç... İyi seç ki, bir şeyleri farkedip, aklın başına geldiğinde; sakın senin için artık çok geç olmasın.

Yanında duracağın adam, omuz vereceğin, destek olacağın insan, öyle sağlam karekterde olsun ki; bu gün de, yarın da, hayatın boyunca da ne yapabileceğini, ne yapamayacağını kestirebilesin adamının...

Öyle bir adamın yanında dur ki sen; hem de kararlılıkla... Asla yüzün kızarmasın; yaşadığın sürece onun için yaptıklarından hüzünlenmeyesin.

Asla seni satmasın; iki eli kanda olsa, yarı yolda bırakmasın; yanında durduğun, doğru seçimin...

Eyyyy genç, güzel, akıllı sarışın kadın! Ey benim güzel halkım!... Önünde, yaşayacağın, upuzun yılların, iyi, güzel, acı, tatlı daha nice sayısız, sonsuz günlerin var. Biliyorum, bunun sen de farkındasın.

Öyleyse yanında duracağın, sırtına yük, omzuna sorumluluk yükleyeceğin adama çok iyi seçebil ki sen; taşıması gerektiğinde o yükü, dirayetle; dara gelip, yüreği yetmeyip, altına girdiği yükten tırıs tırıs kaçmasın! Görüntüsüyle; yüreğiyle eşdeğer cesarete sahip olabilsin; son tercihin...

Sonunda üzülen sen olma; olur mu benim canım?...

Cakası bin beşyüz; icraatı ters yüz olmuş bir adamdan, sana, olsa olsa, bela gelir... Bela, benim insanımdan, benim halkımdan, benim milletimden, benim sevdiğimden binlerce fersah uzakta kalsın canım benim...

Yanında duracağın adamı iyi seç ki; sen " Hadi! " dediğinde, seninle yürüyebilsin; Sen " Dur! " dediğinde; durabilsin seninle...

Yanında duracağın adamı, iyi düşün, iyi seç; eyyyy sarışın, genç, güzel, akıllı kadın ve ey benim güzel halkım!...

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..