Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yarın....?

İçindeki hüzün yüzüne oturmuş, gözleri umut ışığı ile çaresiz bakıyor. Çizgileri derin, rengi soluk, ruhu ağlamaklı belli.

İçim burkuldu bakarken yüzüne, canım anam geldi aklıma , o da o yaşlarda....

Kelimeler düğümlendi konuşamadım... Bakamadım gözlerine yoksulluğun ürkekliği var, ayakları yorgun belli yürümüyor artık sürükleniyor sanki.

Umut ışığı olur musun der gibiydi yardım isteyen bakışları. Kulaklarımın duyduğu sese değil, gözlerimin gördüğü yüze baktım.

Bugün umudu oldum belki az kalan ömründe, ama yarın.....?

 
Toplam blog
: 18
: 864
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

İç Anadolu doğumlu olup bütün okulları İzmir fakat lisenin 2 yılını asker olan babamın yüzünden Eski..