Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam Sevince Güzeldir

Yaşam  Sevince Güzeldir
 

Ali Aslan bey efendimiz canlarım:)


Yaşam sevince güzeldir
Yaşam sevince güzeldir
Yaşam sevince güzeldir

Yaşam için güzellikler
Yaşam sevilince üretilir

Kızgınlık
Öfke
Nefret
Saldırganlık
Düşmanlık çeker gider

Kimse kimseye
Yüzünü ekşiterek
Gözlerini
Öfkeyle belerterek bakmaz

Sevgi dolu yaşamda
Bakışlar
Güler yüzlüdür her zaman
İlişkiler
Masumiyet çerçevesindedir hep

Dayanışma kolaydır
Yardımlaşma olmazsa olmazdır
İnsanlar
Abi kardeş sevgilidir

Çalışma başat görevdir
Üretim
Gün be gün büyür
Ekonomi gelişir
Üretim tüketim dengelenir

İş yerleri sağlıkla çalışır
Çalışanlarda
İş sahiplerinde
Yarın endişesi kalmaz

Dış satım gelişir
Dış alım da buna uyar öyle ilerler

Yaşam sevince güzeldir
Yaşam sevince güzeldir
Yaşam sevince güzeldir
Sevin bakın
Doğru mu söylüyorum görün

Sevginin varlığında
Barış oluşur
Barışın gerçekleştiği yerde
Kardeşlik duyguları kalkar ayağa

Ayrılık gayrılık kalmaz
Bölünme telaşı yok olur gider

Sev bak insanım
Sev bak devletim
Sev bak
Sev bak
Sev bak

Şu negatiflikler
Nasıl da pozitifliğe dönüşecek
Bu matematik işidir
Sevgi yayılırsa ülke geneline
İnsanlar sevgiden sarhoş olurlar
Kötülük diye bir şey bırakmazlar

Şu PKK meselesi
Şu FETÖ meselesi
Sevgi ortamında eriyip giderler
Geriye barış kalır

Her türlü güzellik
Sadece sevgi bahçesinde yetişir
Bu böyle ey insanlarım
Bu böyle

Çıkar için değil
Sevgi için sevmek gerekir
Yaratan sevgisi bunun adı
Sevgi işte bu sevgidir

Karşılıksız sevgidir aslolan sevgi
Yaratan sevgisidir
Yaratan sevgisidir
Yaratan sevgisidir

Benim derdim
İşte bu yaratan sevgisi yayılısındır
Biliyorum
İnanıyorum  
İddia ediyorum
İnsanlığı kurtuluşa ulaştıracak olan
Sadece yaratan sevgisidir

Gelin
Gelin
Gelin canlar gelin
Yaratan sevgisi diyelim
O sevgiye tutkun olalım
Şu yaşamı sevgi içinde yaşayalım


Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..