Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşamam gerekiyordu yaşadım, öğrenmem lazımdı öğrendim

Yaşamam gerekiyordu yaşadım, öğrenmem lazımdı öğrendim
 

Kafayı dinlemeye ihtiyacım var...”  

Tatile, sakin, kuytu bir yerlere gitmeyi planlayanların, dinlenme ihtiyaçlarının altını çizmek için kurdukları cümle bu!  

Son günlerde çok sık duyar oldum da oradan aklıma takıldı...  

Kafayı dinlemeye ihtiyacım var! 

Ne anlatır insana kafası?  

Kafanın söylediklerini duymaya çalışacağımıza gönlümüzü dinlesek ya!  

Hem onu duymak daha kolay...  

Duymak kolay ama dediklerin yapmak zor!  

 

&&&  

 

Geçmişte yaptıkları hatalar yüzünden işlerini kaybeden, iflas eden arkadaşlarım oldu...  

İçlerinde kötü durumda olanlar da, hayata dört elle sarılıp, yaşadıklarını geride bırakanlar da var...  

Yeni sayfa açanların felsefesi çok basit;  

YAŞAMAM GEREKİYORDU YAŞADIM! 

ÖĞRENMEM LAZIMDI ÖĞRENDİM! 

İlk bakışta, pembe gözlükle bakmak gibi gelse de, doğru değil mi?  

Bazı şeyler yaşamadan öğrenilmiyor... Öyle değil mi?  

 

&&&  

 

Sonra çok sık duyduğum bir cümle daha var;  

Böyle olacağını biliyordum!”  

Olacağı bile bile kendi felaketine imza atar mı insan?  

Atıyor işte...  

İmzaladığı hatır çeki yüzünden başına gelmedik kalmayacağını da biliyor, verdiği malın parasını alamayacağını da... Kefil olduğu arkadaşının bankadan aldığı krediyi ödemeyeceğini de...  

O güne döndüklerinde şöyle diyorlar;  

Basiretim bağlandı!”  

 

Basiret; hakikati kalp gözüyle görüp anlama manasına geliyor oysa...  

İnsan kendi ile çelişiyor... Hem böyle olacağını bilmek, hem basiretin bağlanması nasıl oluyor?  

 

&&&  

 

Gönlün söylediklerini duymak kolay, dediklerini yapmaz zor...  

 

 

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..