Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yaz geliyor...

İçimde bir mutluluk var bugünlerde... Yaz geliyor ya ondan olsa gerek diye düşünüyorum. Her ne kadar bu sene fazla kışı yaşamamış olsak da yinede yazın geldiğini düşünmek beni acayip mutlu ediyor...

İnsanların cıvıl cıvıl sokaklarda, meydanlarda dolaşması, güneşin o parlak yüzünün ortaya çıkması, gökyüzünün insanları uzaklara fakat mutlu uzaklara alıp götüren o eşsiz maviliğinin tam temezde olması beni daha da bir mutlu ediyor. Eminim ki bir çok insanda benim gibi düşünüyordur.Bir de 25 mart pazar gününden sonra günlerin uzaması da ayrıca bir mutluluk veriyor. Çünkü karanlıktan karkarımda azıcık... :)

Sevgili arkadaşlar sizi bilmam ama ben şimdiden yazın sarhoşluğunu yaşamaya başladım. İçim her sabah gözümü açıpta o güneşi gördüğüm zaman içimi anlatılmaz bir mutluluk kaplıyor...

Aslında bütün mevsimler güzel, yazın kışı aradığımız zamanlar mutlaka olmuştur. Hani deriz ya " kış gelsede pencereme oturup, sıcacık çayımı yudumlarken karın yağışını seyretsem." Ya da kışlarıda yazı aramışızdır hep hayal ederiz yaz gelsede "çaya, çimene piknik yapmaya gitsek. Şöyle çimlere yayıla yayıla uzansak kafamızı dinlesek" diye geçirmişizdir aklımızdan. Fakat yaz benim için ayrı çünkü yazın insanları öyle cıvıl cıvıl, kıpır kıpır olması... :) Yaz mevsimi insanları daha bir enerjik yapıyor. Tabi onları öyle görmek benim daha da enerjik olmamı sağlıyor.

Aslında her mevsimi seviyorum. Fakat şu an yaz mevsiminin vermiş olduğubir sarhoşluk içinde olduğum için en çok sevdiğim mevsimin yaz olduğunu düşünüyorum...

 
Toplam blog
: 13
: 2972
Kayıt tarihi
: 19.02.07
 
 

Bursalıyım, lise son öğrencisiyim. Üç ay sonra lise öğrenciliğinden çıkacağım ama şimdilik öyleyim....