Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazık bu paralara!!

Yazık bu paralara!!
 

Sabahtan beri gözümün önünde bir rakamla dolaşıyorum, kulaklarımda çınlıyor:

"Eski lirayla sadece 30.7 trilyoncuk."

Nasıl da bir çırpıda, kolayca yazılıyor bembeyaz kağıt üzerine. Harcaması da bu kadar kolay görünüyor.

Öyle köşe yazarlarına mektup yazan, mail atan biri değilim ve dünyada bazı şeylerin kolay kolay değişmeyeceğinin de farkındayım. Söyleyecek çok şey var aslında; dış borçlar, okula gidemeyen kızlar, oğullar, işsiz babalar... Diğer taraftan birşey söylemek o kadar anlamsız. Ben sadece bu rakamı köşesinde yazıya çeviren yazara bir ricada bulunmak istiyorum.

Sayın Ahmet Hakan, acaba siz benim yerime sorabilir misiniz, Sayın Hanımefendi mümkünse, çok mahrum kalmayacaksa Çankaya Köşkünü yeniden dekore etmeyebilir mi ?

Yoksa popüler kültüre ayak uydurup, Facebook'ta grup mu kursanız ?

'30.7 nedir bilen var mı?' grubu, '30.7 trilyon ile neler neler yapılır?' grubu, '30.7 trilyon kaç YTL eder hesaplayabilenler' grubu... Eminim yaratıcı halkım bu listeyi oldukça uzatabilir. Söz veriyorum, ilk ben üye olacağım.

Bu grubu siz kurunuz zira ben sıradan bir vatandaşım. Maazallah mahkemeye falan verirler, tarihe geçmek istemem.

Yine de kendi kendime tekrarlamadan duramıyorum: Yazık bu paralara, yazık, çok yazık !!!

 
Toplam blog
: 7
: 760
Kayıt tarihi
: 23.09.07
 
 

Aslında insan, her dem yalnızdır biliyorum ve buna rağmen, zaman zaman kendimi aykırı bir diken gibi..