Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Felsefe
 

Yeni bir dünya

Yeni bir dünya
 

Bana göre dünyada hangi unsurda olursa olsun (iş, aşk , aile , hayat) olumsuzlukların yer almadığı bir dünya istemektir. Nasıl, herkes için iyi olmaz mı?

Kişilerin her konuyu normal karşılaması, karşılık beklenmeden bütün olaylar çözüme ulaşılsa iyi olmaz mı?

Devlet ve para döngüsünün olmadığı bir dünya olsa, herkes aynı şartlarda yaşasa, yani zenginde olmayacak fakirde. Ama herkes aynı şekilde çalışacak üretimse üretim tüketimse tüketim, eğlenceyse eğlence. Herkes aynı olayları yaşayacak. Bir düşünü kötülüklerin, art niyetin ve olumsuzlukların olmadığı bir dünyada yaşamak nasıl olurdu!!! veya nasıl olmalı?

Bana göre eğerki bir yerde yardım edilebilecek bir iş varsa hiç tereddütsüz yardım edeilebilmeli. İş hayatında para olmadığında dolayı rüşvet dönmeden işlerin yürümesi, veya biri işi halletmek için bir dayı bulmana gerek kalmadan halledilebilmeli. Dünyada devletin, mafyanın olmadığı çıkarların kaybolduğu, hiç kimsenin birbirnin arkasından kuyusunu kazmak gibi bir düşüncenin bittiği, ihanetlerin, aldatmaların, sahtekarların, dolandırıcıların, olmadığı ama bütün sevinçlerin, aşkın, mutlulukların, başarıların hep en doruklarda yaşandığı bir dünya olsaydı. Herkesin eğlenmeye ne kadar vakit ayırıyorsa çalışmaya aynı vaktin ayrıbilen bir insan düşüncesinin olduğu bir dünya olsaydı. Nasıl olur du? Bence herşey çok güzel olurdu. Herşeye evet ama asla hayır kelimesinin yer almadığı bir dünya bence evet evet evet......
 
Toplam blog
: 7
: 492
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Adım Serkan Akcan. 1981 doğumlu olarak çok programlı lise muhasebe bölümünden mezunum. Okulum bittik..