Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '13

 
Kategori
TV Programları
 

Yeni Hürrem Sultan, Vahide Gördüm'e başarılar...

Yeni Hürrem Sultan, Vahide Gördüm'e başarılar...
 

Günlerdir ne olacak diye beklediğimiz konu nihayyet açıklığa kavuştu. Meryem Uzerli'nin Tükenmişlik Sendromu sebebiyle Muhteşem Yüzyıl  Dizisinden ayrıldığını, son iki bölümüdür senaristlerin Hürremi kaçırarak diziyi idare ettiklerini hepimiz yakından takip ettik.Meryem dönecek mi, dönmeyecek mı derken sonunda olay açıklığa kavuştu.

Dizilerden tanıdığımız ünlü oyuncumuz Vahide Gördüm'ün bu geceki dönem sonu bölümünden itibaren Hürrem Sultanı canlandıracağını öğrenmiş bulunuyoruz. Tabii aradan yıllar geçmiş ve Hürrem en az 10 yıl yaşlanmış olarak gelecek karşımıza. Tabii çok iyi de Türkçe konuşarak. Zaten o kadar sure geçtikten sonra Hürremin 20 lı yaşlardaki tazelik ve güzelliğinde kalması beklenemez. Ayrıca o kadar yıl haremde kavga , gürültü yaşayan bir Sultanın da bozuk Türkçe ile konuşması yakışık almaz.

Benim anlayamadığım, Halit Ergenç gibi karizmatik bir Kanuni'ye yaşça büyük bir Hürremin nasıl yakışacağı.Ama tarihten de bildiğimize gore Hürrem de, Meryem Uzerli kadar  çok güzel bir kadın değilmiş.

Hürrem Sultanın çok aklılı bir kadın olduğu ve aklı ile Kanuni'yi bağladığı anlatılıyor. Sanırım çok aklılı imiş. Zira bizler çok aklılı, bir kaç Üniversite bitirmiş kadınlar bile değil cihan padişahı, normal erkekleri  bu kadar etkileyip bend edemiyoruz kendimize. İşin sırrı nedir bir öğrenebilsek.

  Bu arada ben bir senaryo yazdım kafamda. Belki de Meryem Uzerli Tükenmişlk sendromu falan sebebiyle Almanya'ya gitmedi. Dizi onun işine son verdi. Bundan sonra Meryem'i daha yaşlı , oturaklı bir oyuncuya oynatma kararı aldılar. Meryemin de işine son verdiler. Reklam olsun diye de bu tükenmişlik sendromunu çıkardılar. Başarılı da oldular doğrusu. Günlerce bunlar yazıldı, okundu. Herkes Diziden bahsetti. Bundan büyük reklam olur mu. Niye  Meryem kendi isteği ile bölüm başına 30 bin lira aldığı diziyi bırakıp gitsin. Benim bildiğim insan oğlu parayı bu kadar kolay tepemez. Hem kolay mı Almanya'da iş bulmak. Böyle diziyi nerede bulacak. Ayrıca dizi Çine bile satılıyormuş bu sene. Dediğim gibi Meryem kendi gitmedi,işine son verildi.

Sözün kısası biz bu kış Meryemsiz , Vahide Gördümlü bir Muhteşem Yüzyıl seyredeceğiz. Bakalım zaman gösterecek. Dizi eski cazibesini devam ettirecek mi. Yoksa birden sönecekmi.Ama şunu da unutmayalım Meryem Uzerli'nin inanılmaz bir çekiciliği vardı. Onun adının geçtiği blog yazılarım bile okuma rekorları kırdı. Bunu da gözardı etmeyelim. Ne diyelim.

Yeni Hürrem Sultan Vahide  Gördüm'e başarılar dileyelim.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..