Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeniden merhaba 2

Seni Seviyorum… Ertelemek ile ilgili yazarken bu özel cümle de nereden çıktı demeyin? Hayatta her şey’ in bir nedeni vardır. Öyle anlar oluyor ki sanki bu kelimeleri yazan ben değilim… Kelimeler, parmaklarımdan satırlara dökülüyor. Kulağımda sevgili Kazım Koyuncu ’dan Selimina… Sevgili’yi sevmek, dostu sevmek, hayranı olduğun bir sanatçıyı sevmek… Seni seviyorum derken bir sevgiliye duyulan his farklı, bir dosta derken farklı… Can acıtan Seni Seviyorum demek değil. Bu cümle, belki de hayatta bir insanın duymak isteyeceği en güzel sözlerden biri… Ama yürekten söyleniyorsa… Eğer seviyorsan birini, bunu sevdiğin kişiye vakit çok geç olmadan söylemelisin. Karşındaki seni sevmek zorunda değildir. Nazım Usta’ nın dediği gibi “ Sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi gerekmez… “ Karşındaki insan kötü niyetliyse ki Yaradan benim gibi cümle kullarını böyle insanlardan korusun senin sevgini kullanabilir… Devir kötü evet, haklısınız. Sevgi de neymiş günümüzde diyenler var. Herkes yeterinden fazlasının kulu kölesi olmuş neredeyse… Ama dedim ya işte, eğer birini seviyorsanız ona vakit çok geç olmadan Seni Seviyorum demelisiniz… Sevdiğim bir şair şiirinin mısrasında şöyle diyordu: “ Sevgileri yarınlara bıraktınız….” Biz, yürekten hissedilen sevgileri yarınlara bırakmamalıyız…

Devam Edecek.....

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..