Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yeniden Milliyet Blog

Futbol, Futbol, Futbol... İşte yeni sloganım.

25.02.2009 tarihinde giriş yaptığım Milliyet Blog'a, 1 Haziran 2010 tarihi itibariyle ara vermiştim. O zamanlar açıkçası biraz çaylaktım. Hem siyaset, hem futbol hem de güncel konularla ilgili bloglar yazıyordum. İyi bir takipçi kitlenmin oluşması ve yazılarımın takip ediliyor olması bana daha çok haz veriyordu. Ancak edindiğim tecrübeler sonucunda artık siyaset ile ilgili bloglar yazmamaya karar verdim. Hakikaten bu ülkede siyaset yazarlığı yapmak çok zor bir iş. Malesef ülkemizde siyaset kültürü henüz istenilen düzeyde değil.

Siyasete olan kızgınlığım bu sayfalarda futbola olan tutkumun da yer almasını engelledi. Uzun bir süredir içimdekileri yazıya dökmekten vazgeçmiştim. Ancak futbol tutkumu asla kaybetmedim. İşte bu nedenle tekrar aranıza gelmeye karar verdim. Ancak bu sefer sadece futbol bloglarımı okuyabileceksiniz.

Her ne kadar ülkemizde tıpkı siyasette olduğu gibi futbol kültürümüzde gelişmemiş olsa da, futbolun güzellikleri beni bu sevdadan vazgeçirmiyor. Tekrardan aranıza gelmenin mutluluğuyla sözlerimi Simon Kuper'in kitabına da adını verdiği o müthiş sözle bitirmek istiyorum.

"Futbol asla sadece futbol değildir".

 
Toplam blog
: 59
: 798
Kayıt tarihi
: 25.02.09
 
 

Hayat futbola fena halde benzer. Futbol, şahsi beceri gerektirir; ama aslında toplu oynanan, insa..