Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Yenişehirli öğrencilerden Ulusal Egemenlik Sergisi...

Yenişehirli öğrencilerden Ulusal Egemenlik Sergisi...
 

Ulusal Egemenlik sergisi yoğun ilgi gördü.


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlama etkinlikleri çerçevesinde 24 Kasım İlköğretim Okulu öğrencilerinin Resim Sergisi Yenişehir Belediyesi Giriş Salonu’nda açıldı.

Mersin Yenişehir Belediyesi, 24 Kasım İlköğretim Okulu işbirliğiyle 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 89. yıldönümü kutlama programı çerçevesinde Belediye Giriş Salonunda resim sergisi düzenlendi.

Mersin Yenişehir İlçesi 24 Kasım İlköğretim okulu öğrenci ve öğretmenlerinin yoğun ilgi gösterdiği serginin açılışında konuşan Okul Müdürü Ragıp Çiftçi, “çocuklarımızın uzun emekler sonucu meydana getirdiği resimlerinden oluşan serginin açılışında bulunmaktan son derece mutluyum. Bu serginin açılışında bizlere destek veren Yenişehir Belediye Başkanımız İbrahim Genç’e çok teşekkür ediyorum. Yarınlarımız olan çocuklarımız kendilerini yaptıkları resimlerle en iyi şekilde ifade ediyorlar. Bizler de onları her konuda destekliyoruz ve desteklemeye devam edeceğiz. Başarılarınızın devamını diliyorum” dedi.

Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim Genç de yaptığı konuşmada “Yenişehir Belediyesi’nde bu güne kadar pek çok sergi açtık. Ancak çocuklarımızın yaptığı resimlerden oluşan serginin açılışını gerçekleştirmekten ötürü son derece mutluyum. Çocuklarımız hedeflerini en iyi şekildi ortaya koyuyor ve bu hedef doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyorlar. Bizlere de onları en iyi şekilde desteklemek düşüyor. Bu çabalarınızın karşılıksız kalmamasını ve başarılarınızın devamını diliyorum. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız kutlu olsun” dedi.

24 Kasım İlköğretim Okulu öğrencilerinin resim sergisi 30 Nisan’a kadar Yenişehir Belediyesi Giriş Salonunda izlenebilecek.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..