Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '21

 
Kategori
TV Programları
 

Yeşilçam'da Ağlatan Sahne!

 

Yılmaz Güney sahnede Tülin ile birlikte el ele yüzlerce seyirci karşısındadır. Prodöktörümüz Semih Ateş diyerek onu yanlarına sahneye alır. Alkış tufanı kopar.

Semih Ateş hayallere dalar, alkışlayanlar arasında kendisi ile gurur duyan Kosta Amcasını görür. Zira onu bu günlere getiren, yetiştiren büyüten işte o Kosta amcasıdır.

İnanmayacaksınız ama ben bu anda koptum, göz yaşlarımı tutamadım. Çağatay Ulusoy'un Kağıttan Hayatlar filminde ağlayamamıştım ama; Yeşilçam dizisinin 10 bölüm final bölümünün bu sahnesinde çok duygulandım.

Usta yönetmen Çağan Irmak'ın tersköşe sahmeleri ile hop oturup, hop kalktık. 

Yeşilçam BluTv'nin 60 yıllarındaki Türk sinemasını anlatan dizi filmi. 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..