Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Yetenek sizsiniz...

Yetenek sizsiniz...
 

Ben değil(!)


Acun kafadan yanlış yaptı.

Önce yarışmanın ismiyle yanlış yaptı.
Sonra yarışmaya 'olur' dediği yarışmacılarla yanlış yaptı...

Türkiye'de yarışma sunacaksın, adına da "Yetenek sizsiniz" diyeceksiniz.
Bu yarışma hayatta bitmez.

"Yeteneksizsiniz" ile, "Yetenek sizsiniz"in karışmasıyla bakın ortaya neler neler çıkacak.

Neyse.

Yarışmacılar yeteneklerini sergilemeye başlamış.
Şimdiden binlerce başvuru olmuş bile...

Olsun.
İster binlerce, ister on binlerce, ister yüz binlerce başvuru olsun.
Benim favorim belli.
Bu yarışma için yaratılmış sanki.
Ben, "Tek" geçtim...

Siz 'tek' geçmediniz mi?

Size neden 'tek' geçtiğimi kareler halinde sunuyorum.
Bakalım hak verecek misiniz?

*Tabii, kareler editörlerin gazabına uğramazsa!...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..