Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '11

 
Kategori
Haber
 

Yeter! Söz Milletin...

Yeter! Söz Milletin...
 

Bugün, şimdi, biraz önce, saat 11.30 sularında yine yüreğimizi yakan bir haber, televizyon ekranlarından "Çukurcada 8 Şehit".. 

Haberin ardından Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamayı alt yazı olarak geçiyor bir televizyon kanalı, "Misliyle karşılık vereceğiz".. 

Ben şu an patlamak üzereyim! 

Hayır, PKK terör örgütü militanlarına değil, Gene lKurmay Başkanlığına, Milli Savunma Bakanlığına, Başbakana, Cumhurbaşkanına.! 

Bir yurttaş olarak topunuzu istifaya davet ediyorum.! 

Hatta 30 yıl içinde görev yapan tüm sorumlu görevlilerden de hesap istiyorum.! 

Koruyamadığınız için ülkeyi, hesap istiyorum.! 

Durduramadığınız için şehit kanlarını, İstifanızı istiyorum.! 

Topluca hem de.! 

Başta Başbakanın.! 

Şehitlik duygu sömürüsüyle kan dökülüyor!, Fidanlar ölüyor!, Annelerin-Bababaların yüreklerinden hiç çıkaramayacak acıları yaşatmanın kimsenin hakkı olmadığını düşünüyorum.! 

Milli Savunma Bakanlığının açıklamasına döndüğümde bir kez daha köpürüyorum.! 

Misli ile karşılık vermek değil, misli ile terörün sıfırlanmasını istiyoruz.! Misket mi oynuyorsunuz Sayın Bakan? Neyin misli? Neyin katmanıyla sonuç bulmaya çalışıyorsunuz? 

Öcalan'ın ev hapsi formülü için ise bu gecikmeler bu şehitler, "artık yeter" demiyoruz..YETER! 

Yeter! ve gidin lütfen makamlarınızdan.! 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..