Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '19

 
Kategori
Blog
 

Yine, Yeniden Herkese Selam...

Öncelikle herkese selam …

Evet, uzun bir ara oldu, ara ara bloglarınızı okuyordum ama hangi mail adresimle giriş yaptığımı hatırlayamadığım için uzun bir süre yönetim paneline giriş yapıp hiçbir şey yazamadım gerçi yazma şevkimde yoktu o sıralar. İşte bu da işin bahanesi olmuştu…

Gün içerisinde yıllar öncesinde tuttuğum küçük not defterimi bulunca Milliyet Blog mail adresime ve şifreme kavuştum.

Şimdilik herkese bir merhaba sonrasında belki ilerleyen günlerde bir şeyler karalarım.

Eski dostları teker teker yazıp saymak istemedim zira epey birçoklar bu yüzden büyük/küçük herkese selamlarımı ve hürmetlerimi sunuyorum…

Rabbim herkese gönlündekileri nasip etsin nasip ettiklerini de hakkında hayırlı eylesin İnşaallah.

Amin.

Sağlıcakla Kalın…

28.08.2019/23.02

 
Toplam blog
: 108
: 2366
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

1972 Haziranında  Eskişehir'de doğdum. Edirne'de ikamet ediyorum. Duygu ve düşüncelerimi yazıya d..