Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Yol haritası

Yol haritası
 

PIRANHA-PATHFINDER GPS MAVİGASYON SİSTEMİ


Eskiden yani evimize ve işyerlerimize bilgisayarın girmediği hatta şu internet denilen ağın olmadığı günlerde bazı şeyleri elde etmek ne kadar zordu. Örneğin harita. Bazen gazetelerin verdiği Türkiye haritaları ile gideceğimiz yerlere ulaşırdık kısaca. Hangi yolu tercih edeceğimizi haritaya bakarak tespitlerde bulunurduk.

Sonra büyük ölçekli haritalar çıktı. Bunlar köylere kadar varan haritalar olup 1. kalitede parlak kağıtlara basılan haritalardı. Kâğıt dedim de kâğıdı elde etmek için ağaçları kesmek demektir. Bu da ormanları yok etmek anlamına gelmektedir ki kâğıdı ağaçlardan elde edildiğini bilmekteyiz.

Benim Milliyet Bloglarımı yazmama yardımcı olan bilgisayarımın ve internetimin evimdeki çalışma masasına girinceye kadar bir şehir rehberi olarak İzmir’in sokaklarını gösteren harita ve Türkiye’nin köylerine varıncaya kadar gösteren 1/400.000 ölçekli harita mevcuttu. Ama şimdi Google Earth’le tanıştıktan sonra elde ettiğim bu haritalara rağbet etmemekteyim. Ve Google Earth’ten elde ettiğim haritalar sayesin de aradıklarımı çabuk bulabilmekteyim. Hem de Türkiye sınırları içersin de sınırlı kalmıyorum. Dünyanın her tarafına ulaşabiliyorum.

Bir de şimdi arabada giderken şoför mahallinde ki ön çamına takılan gideceğimiz yerlere işaretlendiği takdir de bizlere yol gösteren aygıtlardan bahsetmek istiyorum. Esasında bu bloğu yazmama sebep İstanbul’da ki blog yazarlarımızdan Sema Çürük Hanımefendinin bir blog üzerine olmuştur.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=129928

Kendisine gönderdiğim yorumum da şimdi bahsedeceğim aletin tanıtımı ile ilgili link adresini gönderdiğim halde kendisine ulaşamamasından ötürü o aletin tanıtımını yapmak için bu bloğu yazmış bulunmaktayım. Diğer blog yazarlarımız ve okuyucularımızda bundan faydalanabilirler.

http://www.webdenal.com/store/piranha-pathfinder-gps-navigasyon-sistemi_fiyat.htm?idProduct=50418&idCategory=684&topnavCategory=36

Faydalı olabildiysem ne mutlu bana.

En kısa zaman da ve en kısa yoldan gideceğimiz yere varabilme.

Böylece zamandan ve benzinden tasarruf edebilme.

Sevgi ve saygılarımla efendim.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..