Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerlerde!..

Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerlerde!..
 

Alıntıdır.


Hayatının en az bir bölümünde uğraş alanı sanatın her hangi bir dalı olan insanlar halkının her kesimiyle bir şekilde iletişimde bulunuyor.
 
Bu şanslı olanlar için takdir, tebrik, alkış, okunma, izlenme, dinlenme gibi paha biçilmez değerler olabildiği gibi, Ne yazık ki bazıları için tersi de olabiliyor. Sevgili Kayahan’da hepimizin gönül tellerine dokunan, aşkımızı, sevgimizi, hasretimizi, yeminimizi güçlendiren, bebeğimize ninniden, can sıkıntımıza, özlemimize, öfkemize dair ne varsa “bir kalemde” silebileceklemizi dahi aklımıza gelemeyen bir incelikle dillendirebilme imkanı verdi bizlere, “Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerlerde!” dizelerini bilmeyen yoktur. Bu gün yaşam yolculuğunun son durağına vardı Kayahan…
 
Türk müziğine armağan ettiği sayısız  sözleri ve sesiyle, sevgili  Nilüfer başta olmak üzere sayısız sanatçıya besteler verdi, hocalık yaptı. Müzik yolculuklarında yoldaş oldu. Teknolojik oyunların değil emeğin, hissin, ruhun sanatçısı oldu Kayahan, Elbette unutulmayacak bunu hepimiz biliyoruz, keşke yaşadığı süre de hak ettiği değere sahip olabilseydi demeden de edemiyor insan. Acı haberi ilk olarak, Suat Suna twitter hesabından "Bugün kara bir gün... Ben ikinci babamı kaybettim, Türkiye de Büyük Usta'sını... Rahat uyu Kayahan Abi. Unutulmayacaksın..." diyerek duyurdu. Haber ekspres sitesinden alıntı.
 
Haberin netleştiği andan itibaren tüm sanatçılar Kayahan’la yaşadıklarından ve kişiliğinden saygıyla söz ediyor. Türk müziğinin kilometre taşlarından, değerli müzik adamı Sezen Cumhur Önal “Ben isterdim ki Kayahan Türk müziğinin elçisi olsun. Kayahan Benim “bütün dualarım seninle!” şarkımı söyledi dedi. Aynı sözlerle dua ederek kendisi Kayahan'ı uğurluyor.
 
Benim de gençlik yıllarımın vazgeçilmezi, bu günümün nerde görsem kaçırılmazı, harçlıklarımdan kasetini alabildiğim az sanatçıdan biriydi sevgili Kayahan sana Allah rahmet eylesin cennet mekanın açık, Melekler yoldaşın olsun. Geride kalan sevdiklerin ve en çok kızlarına başsağlığı ve sabır diliyorum ben, zira babalarını kaybetmeden önce kızlar- kadınlar hep çocuktur. Kendilerinin taşıyamadığı yerde baba omzu hazırdır tüm yüklerine, babalarını kaybettikleri anda büyüyüp, güçlenmek, hayatın zalimliğine karşı kılıçlarını kuşanmak zorunda kalılar. Belki de ben öyle düşünüyorum.
 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..