Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '18

 
Kategori
Eğitim
 

Yüksek Öğretim Paralı Olmalı, Özel Olmalı, Özellikli Olmalı, İsteyenler ve Zeki Olanlar Okumalı

8 milyon kişi üniversitelerde okuyor, ne olacak, hiçbir şey…

Mevcut eğitim sistemini eleştirenler… Sanki kendilerinin daha iyi bir sistemi varmış gibi…

Başlığı gördünüz, aynen böyle olmalı, biraz açalım…

Devletin bir tane aklı var, şu anki eğitim sistemi bir tane akıldan çıkma, tek kalemle yazılmış…

8 milyon farklı düşünen kafaya standart bir eğitim…

Bütün koyunlara aynı şekilde melemeyi öğretir gibi.

Çok abartmışlar standart denilen konuyu, her yerde işe yaramaz ki…

Herkesin zekâsı düşünce yapısı başka, yeteneği başka, hayattan beklentisi başka.

Okumak istemediklerini boşuna okuyor, okumak istediklerini de okuyamıyor.

Ver özele… Milyonlarca farklı düşünce, zekâ, dünyaya bakış, yetenek, bilgi kültür… Yoğursunlar yoğursunlar yepyeni bir nesil doğursunlar…

Kim yapacak, niye yapsınlar? Sen hele paranın ucunu göster… Eğitimi özele bırakacaksın, şirketler, şirketler, alfabe holding…

İsteyen okuyacak, yetmiyor… Parası olan okuyacak, yetmiyor… Bunun için (herkesin kendi konusuyla ilgili)açılacak sınavları da kazanacak…

Yani herkes okuyamayacak… Okumasın, okuyamıyorsa zorla mı okutacağız, kültür için lise mezunu yeter.

Herkesin okumak hakkıymış… Okumak istemiyor biiirrr… Parası yok ikkkiii… Bölümüyle ilgili sınavı kazanamıyor yani zeki değil üüüççç…

Peki ne olacak bunlar? Yardımcı eleman…

Hayatın bütün konularında on binlerce özel eğitim kurumu… Şöyle eğitim verir, binaları şöyledir, araç gereç… Onların sorunu, kim bu işi daha iyi yaparsa parayı kapar…

Parası olmayan… Tek şansları var, sınavda paralı okuyanlardan daha yüksek puan almak. Belli bir barem konulacak onun üzerinde almak zorundalar. Paralı okuyanlarda bu yok, yukarıdan aşağı ne kadar ihtiyaç varsa.

Eğitim şirketleri yüksek puan alan (belirtilen baremin üzerindeki herkes)fakir öğrencileri devletin onlardan vergi almaması karşılığı okutacaklar.

Mezunlar mezun oldukları gün işe başlayacaklar.

Kerim Korkut eğitim sistemleri dünyayı aydınlatır.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..