Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '20

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Zenginlik İşsizliği Önlemez

Zenginin kapısında kaç kişi çalışıyor?

Ülkemiz gelişir zenginleşirse işsizlik ortadan kalkarmış.

İşsizliğin nasıl ortadan kaldırılacağını daha önceki yazılarımda yazdım. İnsanların yaşamları zenginleşirse istek ve ihtiyaçları artar. Bunları karşılamak için de üretim gerekir.

Değilse TV’nin karşısında oturan adamın ne isteği olacak ki; bir avuç çekirdek bir bardak çay.

Sosyal devlet böyle bir düzen öneriyor. Beyoğlu’nun arka sokaklarında akşama kadar bir bira içerek memleketi konuşan solcu aydının üretime ne katkısı olabilir?

Adamın bankada parası varmış. Memurun maaşı artmış. Herkes zengin olsa bile yaşam kültürle zenginleşir, harcama kültürü olacak.

Artı tüm dünyaya mal satacaksın.

Ve üretim iki katına çıkarılacak, sattığın kadar üretmeyecek ürettiğin kadar satacaksın.

Bak bakalım memlekette işsiz kalıyor mu?

Ben söylüyorum işte Türkiye zengin olsa bile işsizlik devam eder.

İnsanları tüketime teşvik edeceksin, kazandıklarını harcayacaklar. Ülkedeki fabrikalar onların ihtiyaçlarına yetişemeyecek yenilerini kuracağız.

Eğitim ve sağlık özel ve paralı olacak milyonlarca kişi buralarda istihdam edilecek. Ekilebilir ve dikilebilir tüm alanlar ekilecek.

Benim param var ama evde yatıyorum neye yaradı. Çalışanlar kazançlarını harcayarak çalışamayanlara iş yaratacaklar.

Zenginlik işsizliği önlemez, işsizliği ekonomi politikaları önler.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..