Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

''Esmer yarim'' i dinliyorum.

''Esmer yarim'' i dinliyorum.
 

Blogumun resmine baktığınızda size şans getirecek.
Eğer resimdeki sular akmıyorsa bir hata vardır bu iste. Şansınızla alakalı degil.
Arkadaşlık ve dostluk hakkında yazmak istiyorum. Ama kelimeler beni zorluyor.
Ve yazdığım bir şiiri eklemek istiyorum. Ben bu gün bir dostumu yitirdim. Oysa biliyordum bir gün gideceğini... Ama yinede çok erken oldu bu ayrılık. Oysa hic yoktan kızdırdım, ve de kızdım sana. Ama zorum ben, hırçınım biraz. Belki balık burcu olduğumdandır. Belki de
duygusal krizdeyim kimbilir.
Resim Thomas -Kinkade tablosudur. Söylentiye göre, bakana uğur getirirmis.

Kendine iyi bak demistin.

Ne bir selam ne bir haber var.

Oysa seninle

Ne elveda dedik, ne de hoşçakal.

Kendine iyi bak, demiştin bana.

Bende sana aynısını söyledim.

Bazen elimde şarap, masada yanan mumlar olsada .

Bu mumun gölgesinde sürmeleniyor yanlızlığım.

Bir bulut ıslatır birazdan gözlerimi.

Oysa isterdim ki,

Senin omzunda U-mutlanayım

Sonrada bir sarkı söyliyeyim ,

Mesela ''esmer yarim'' olsun.

Bak, rüzgar giriyor penceremden içeriye.

Dost sanıyorum.

Sen sanıyorum.

Bir ateş basıyor yüregimi.

Sana sokuluyorum.

Oysa şimdi yoksun ya

Yüregim üşüyor.

Yağmur yağıyor, sesini dinliyorum.

Toprak kokusuna nefesin karışıyor.

Yoksun işte yüreğim...üşüyor.


sevdiklerinizle kalın ayse.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..