Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

" Kimi arıyorum?" Ben de bilmiyorum, haydi birlikte bulalım!

" Kimi arıyorum?" Ben de bilmiyorum, haydi birlikte bulalım!
 

*** O biiirr KEDİSEVER***



Portakalı soydummmm,
Baş ucuma koydummm,
Ben bir yalan uydurdum,
Duma duma dummm, kırmızı mum!
.....


Sevgili Alev Hanım tarafından ilk aranan kişi ve sonraki zamanlarda ebe olarak bu oyunun içinde sürekli yer aldım, bilsem de bilmesem de soruyu, neredeyse hepsine katıldım. Şimdi 39. kez arama başlıyor! Kimi arasam acaba? Henüz kafamda şekillenmedi. Ahmetlerden mi arasam, yoksa Semalardan mı? Yok, yok yere ineyim ben, sahaya yeşil çimlere:))

Neyse ben girişi yaptım gerisi gelir. Portakalla başladım zaten, aklım Porto'da kaldı ama kalbim yerinde, tık tık atıyor hala...

Huyum kurusun, en ciddi konuya bile sporu karıştırırım. Hani her konuya siyaset ya da dini karıştıran kişiler vardır ya, işte öyle...

Hem biraz nostaljik takılırız, hem de bu yenilginin üstüne iyi gider.

*****
Geçen yılın güçlü, heyecan veren, göz dolduran Fenerbahçe'si gibi, M.B.' da bizim de güçlü-etkili bir (sanal) takımımız vardı. Bendeniz teknik direktörlüğe soyunmuştum hani ve rakibimiz Culduz Bey'in çıkardığı Cimbom katkılı Beşiktaşlılardan oluşan bir takımdı.

Kimler yoktu ki sahada, orta sahayı Ahmetlere gözüm arkada kalmadan teslim etmiştim. Aydınlar, Ali gel, Karga, Mesut Bey, Murat Hoca, Efsane Metin, daha kimler vardı, kimler...

As takım, paf takımı, bayanlar takımı derken 5 takım çıkmıştı.

Şimdi sahaya sürecek 11 düşünüyorum da, yok... yok... elimde kalan oyuncu yok, aynı kara talihli "Sarı Kanaryam" gibi.

(Ajitasyonun dozunu kaçırmadım, değil mi?)

*****
Kimi arasam ki, 39. kez olunca oyun, epeyce önemli şahsiyet aranmış ve bulunmuş oldu. Yoksa Orhan Pamuk'u mu arasam, o da önemli şahsiyet, o da yazıyor hem Nobel'i de var. Üstelik kimse fazla tanımıyor, bulması zor olur.

Yok, olmaz, onu arayamam, tepki toplarım! Ortalık henüz durulmuşken, onun yüzünden kapışanlar sarılmışken:))

Ben yine dönüyorum geçen yıla...

İlk ipucu 01.01. 2008 tarihli yazımda (En çok yorum alan yazım, o günleri bir daha görebilecek miyim?Sanmıyorum.) gizli, kadroda yer alan oyunculardan, ama rakip takımdan. Bizim forvetler Metin ve Murat Hoca gol atacak ama kaleci (!) yerinde yok, işte bu yüzden arıyorum O'nu.

Aradığım kişi Milliyet Blog'un kıdemlilerinden,"Gündelik Yaşam"ı yorumluyor. (Benim de baştan beri değer verdiğim yazarlardan biri.)

Anahtarlarla oynamayı seviyor sanki, kendini anlatmaya "anahtar" sözcüğü ile başlamış. Ayrıca " yuva(r)lama" yemeğini sevdiğinden de kuşkum yoktur, çünkü memleketinin yemeğidir.

O, bir Orhan Pamuk'tan anlayan!!! ( Bu önemli bir ipucu, zaten onu kaç kişi anlayan var, şurada?) "Kara Kitap" romanının kahramanlarından biri ile adaş kendisi, karıştırmayın "dadaş" değil!!!.

Siyasetten de anlıyor, yazıyor ve yorumluyor. Geniş spektrumlu antibiyotik gibi, portföyü dolu, dolu arkadaşımızın. Siyaset, Sanat, Felsefe, İletişim, Edebiyat, bir de çok sevdiği anacığı var. Benim bildiğim bu kadar...

*****
Bu kadar ipucu yeter sanırım. Hemen buldunuz değil mi?

*****

Yorumlarınızı bekliyorum, hadi kolay gelsin!


NOT: Şimdiye kadar doğru cevabı verenler arasından ilk bilen ya da önceden matematiksel işlemler sonucu (Mudo'nun icadı, kulakları çınlasın!) belirlenmiş sayıların denk geldiği katılımcılar "ebe" oldu.

Bu kez bir farklılık yapayım dedim, hep ilk bilen oluyor, en son bilenin başı kel mi, bir de o olsun EBE, değil mi?

İki gün sonra yorumlar yayına verildiğinde en son bilen kişi olacaktır ebeee, bu böyle bilinee!

Selam ve sevgilerimle!

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..