Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

"Bana bir koca lazım."

Bunu yeni yil isteği olarak düşünmeyin lütfen. Halen bir kocam var :))

Yurttan ayrı olunca müzik dünyasında olanlardan pek haberim olmuyor. Elimde olan kasetler CD vs Türkiye'ye gidişimde getirdiklerim veya kardeşlerimin yolladıkları.

Geçenlerde bir diğer blog da arkadaşın sayfasında fon müziği olarak dinledim "Sigaramın dumanına yaksam ...." şarkısını. Daha önce de bir kez dinlemiş hoslanmıştım. Kendi kendime nette bir bakayım dedim. "Sigaramın dumanı" diye yazisini yazinca karsima bir dolu sarkici unlusunden amatorune bir dolu sayfa cikti . Ezginin Gunlugu ve Sezen Aksu dan dinledim bir kac kez . I POD a eklemek olanaksiz dedi esim youtube den . Kardesime telefon ettim bana CD yollamasini rica ettim . O da abla Ezginin gunlunun "Bana bir koca lazim ." diye sarkisi var ilginc dedi .

Sigaramin dumanindaki yolu denedim ." Bana bir koca lazim" diye yazdim . Aman Tanrim neler cikti karsima . Kocaya ihtiyaci olan yan yazmis da yazmis . Ve o kadar cok sayfa vardi ki . Sarkiyi ile ilgili sayfayi bulmamadim bile .

Ya koca bu kadar gerekli mi diye dusundum ...evlenip mutlu olanlarin yanisira gecimsizsizlikten birbirini yiyenler var :)) yasamin stresi insani her iki tarafi yipratiyor . Disarda mutluluklar araniyor "sozum meclisten disari ".

Isteyenlerin yeni yilda bir koca bulmasi , kocasi olanlarin karsilikli anlayis ve sabirla Yasamlarini surdurmeleri dilegiyle ...

"Bana stressiz yasam lazim "diye bir sarki var mi ?

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..