Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '21

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

"Ben Kimim?"

Yazmak,

Emek isteyen bir iş.

Düzenli olarak yapıldığı zaman da keyif veren bir tutku aslında.

En son ne zaman yazdım burada? Sanırım Haziran başıydı.

35 yaşında, işinde bir geçişe girmiş, yeni işinde de bir adım atmış ve değişmeyi öğrenen birisi olarak buradayım artık.

19 Haziran 2021 den beri 35 diyorum.

Kutlu doğum haftası geçti ama hala iyi ki doğdun diyen dostlarımla hatırladıkça kutluyorum.

Yazıyı sabah saatlerinde kaleme alıyorum. Ne zaman onaydan geçerse, o zaman okursunuz sizler de.

Bugün benim için önemli bir gün. İş açısından.

Ya tamam ya da devam diyeceğim son 5 yıldır yaptığım işe.

Ne öğrendim bu dönemden.

"Rızkı veren Allah!" diyerek başlasam çok mu klişe olur? 2010 mezunu genç bir insana düzenli bir iş hayatı olabileceğini öğreten bu iş için?

Son 1 senedir çok şikayet ettim hakkında ama bana yeni işimi verdiği için?

Biliyor musunuz, pandeminin yaradığı insanlardan birisiyim artık.

Muhteşem bir öğretmenin ışığında "Yaşam Koçu" oldum. Online eğitimler ile.

Bağımlılık Danışmanlığı yanında bir de girişimci olmaya çalışıyorum şu an.

O kadar heyecanlıyım ki, duygularım dalgalı deniz gibi.

Bir de bu dönemde insanlarla uğraşıyorum. Yakınlarımda bana değer veren insanlar fazlasıyla var ama yeterince verdiğimi alamıyor gibi hissediyorum.

Duygusal bir yanım var. Onu kontrol etmek konusunda hala eksik yanlarım da var. O nedenle koçluk deneyimine başladığım zamandan beri aslında kendimi de eğitiyorum. Çok iyi geliyor bu da bana.

Bir de kendimi geliştirirken beni şaşırtan değişimlere şahit olmam var.

Birinde kendimi çok mu ön planda tuttum da görmedim diye kızdım kendime bir kaç gün hatta.

İnsan dostum dediği zaman dostuna duyarsız kalmamalı. Her şeyi bilmemeli tamam ama dostu zor zamanlar yaşarken farkına varıp, en azından ona iyi hissettirecek zamanlar yaratabilmeli. Acaba ben başarabildim mi?

Şimdi ben de yeni bir sayfa çeviriyorum. Şu sayfa bir tamamlansın bugün, bu hafta yapılması gereken çok iş bekliyor beni.

Bir de ne düşünüyorum bilin?

Bu yaz kıyafetlerimi bolca çiçekli kıyafetlerle doldurmak istiyorum, bu sadece bende mi oluyor?

Bu bir ben vazgeçmedim yazısı aslında.

Yazmaktan da, hayallerden de, iyi olandan da.

Ben Züleyha Gülveren. 35 yaşındayım. Burada blogger, hayatımda Sosyolog, Bağımlılık Danışmanı, Profesyonel Koç'um. İnsanım. Sevebilmek konusunda ustayım. Uyum sağlamakta da. Değişmeye odaklı ve gelişmeye meraklıyım. Kitap kurduyum. İnstagram da sıkı bir kullanıcı, aslında bağımlılık derecesinde bir kullanıcıyım. Şimdi onu da dozuna çekmeye çalışıyorum. Ailemle yaşıyorum hala. Maddi ve manevi iyi gelen yanları çok. Ve insan tanımayı ve insanlardan iyilikle birlikte deneyimler almayı seviyorum. Bir çok hikaye biriktirdim aslında. Artık anlatmaya ve anlatma yanında yazmaya odaklıyım. Bugün kendime sözüm olsun. Burada ve daha ulaşabildiğim bir çok noktada daha çok yazacağım. Ayıca ulaşmak ve koçlukla tanışmak isterseniz de; @zulikadanismanlik ve @thediaryofzuli de'yim. Gelin tanışalım. İyilikle gelin ama. Bir de gelince ne olur, buradan geldiğinizi yazın, mesajları kaçırmayayım.

Yazıyı okur, yorumlarınızı eklerseniz de beklerim.

Muhteşem haberler alın bugün.

Ben artık 35 lik bir deliyim.

Merhaba :)

 
Toplam blog
: 48
: 89
Kayıt tarihi
: 11.01.21
 
 

Profesyonel Koç Bağımlılık Danışmanı Sosyolog Yazar Latin Amerika Çalışmaları Uzmanı Analog Fotoğ..