Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"BUgün Allah için ne yaptın"? sorusu ve önemi !

"BUgün Allah için ne yaptın"? sorusu ve önemi !
 

Toza dönüşmeden Yaradan'a dönelim inşaallah !


"Bugün Allah İçin Ne Yaptın" ? Sorusu bize yeni bakış açıları, yeni ufuklar açan önemli ve gerekli bir sorudur.

Biz nefsimizin peşinde koşarken, yoksul ve yardıma muhtaç insanları  fazla düşünmeden, kendi istek ve arzularımızı tatmin yolunda hızla ilerlemekteyiz.

Hiçbir siyasi görüşün esiri olmadan, para ve güç hırsıyla yatıp kalkmaktan, kendimize gösterdiğimiz affediciliğin % 1 'ini bile diğerlerine göstermediğimiz düşünülürse. Bu sorunun önemi açık ve net olarak önümüzde serilmektedir.

"Bugün Allah İçin Ne Yaptım"? Diye kendimize sorsak, bu soruya verilecek cevabımız hergün artarak çeşitleniyorsa bilelim ki doğru ve aydınlık bir yoldayız.

Bir köpeğe, kediye , kuşa yiyecek ve su vermek, bir çocuğu sevindirmek, bir garibi mutlu etmek bu sorunun  cevaplarından bazıları.

Kendimizi temiz tutmak, dişlerimizi fırçalamak, ter kokmamak toplu taşım araçlarındaki insanlara yardım  etmek, onları kötü kokuyla rahatsız etmemek ne kadar önemlidir.

Bugün Allah İçin Ne Yaptın? Bu soruyu kendimize soralım ve hergün cevaplayalım .

Solcu , sağcı, ateist,  budist,yahudi vesaire  her dine mensup olan,dini kendi çıkarına kullanarak yaşayan,  yerküredeki tüm canlılar dönüş Allah'adır.

Bu kaçınılmaz bir dönüştür. Toprağa dönmeden Allah'a dönelim.

Yalan dünya kimseye kalmaz !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..