Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '12

 
Kategori
Siyaset
 

"Havyari" yardım

"Havyari" yardım
 

havyar


Ermenistan’dan Suriye’nin Halep kentine insani yardım malzemesi götürdüğü belirtilen Ermenistan sivil kargo uçağı Erzurum Halimanı’na indirildi ve aramadan geçirildi.

Erivan’dan Halep’e gitmek isteyen insani yardım malzemesi taşıyan uçak haberine medya elbet büyük ilgi gösterdi.

Gösterdi göstermesine de bir çoğu “minik” bir ayrıntıyı görmemişti.

Uçakta arama yapıldı, sakıncalı olabilecek bir şeye rastlanmadığı için de gidişine izin verildi.

Neler vardı “insani yardım” malzemesi olarak uçakta?

Bakın neler var:

“1500 plastik şişede ayçiçek yağı, 1500 plastik şişe sebze yağı, 3000 kutu reçel, 1500 kutu bezelye, 1500 koli pirinç, 1500 kilo şeker, 3000 kilo tahıl ve 1500 kilo makarna.”

Bitmedi.

Bir malzeme daha var ki eminim sizi çok şaşırtacak. Uçağın kargosunda tüm bu saydığımız malzemelere ilave olarak ayrıca “havyar” da var. Üstelik tam bin 500 kutu.

Cinsini bilemiyorum…

Beluga mıdır, kırmızı somon havyarı mıdır, yoksa normal siyah havyar mıdır, bilemiyorum…

Ama bildiğim bir şey var vasat kalitede bir siyah havyar bizim süpermarkette kutusu 45 liradan satılıyor. ‘Kutuda ne kadar havyar var?’ diye soracak olursanız söyleyeyim.

Tamı tamına 113 gram. Yani kilosu yaklaşık 400 lira.

Yazıya başlarken bu ayrıntıyla ilgili yorum yapma niyetindeydim. Yazdıkça bilendim. Yorum yapmamaya karar verdim.

Çünkü kafamdan geçen yorumu yaparsam, büyük olasılıkla editörüm bu yazıyı kullanmaz. Bir gaflet anına denk gelir de yazı eskaza yayınlanırsa da aşırı müstechen dil nedeniyle tazminata mahkûmiyet garanti olur.

En iyisi ben yorumu size bırakayım…

 
Toplam blog
: 61
: 585
Kayıt tarihi
: 09.10.09
 
 

Haziran'mış, yıl 1963 Bursa'da doğmuşum. İlk ve orta öğrenimimi Bursa'da tamamlayıp, İngiliz Filo..