Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

'Hayat yalan' deme bana çocuk

Madem hayat yalan da, gözlerinden döktüğün yaş nedir, bana cevap ver. Ağlayacak kadar sevmişsen dünyanın ardından, dünyaya küfredişinin sebebi nedir peki? Anlamadın mı hala, hayat dediğin şey senden yaşlı değil çocuk. Sen ağladıkça güleceğin günlere yaklaştığını anlatamıyor mu sana esen rüzgarlar?

'Hayat yalan' deme bana çocuk.

Madem hayat yalan da, o ellerinde tuttuğun kalp neden atar çocuk? Neden ellerinde o kalp, hiç sordun mu kendine? Senin kalbin attıkça atan o kalp de mi yalan, söyle bana çocuk.

Madem hayat yalan, kalbindeki o aşk da mı yalan, bana cevap ver. Kanatlarında mutluluğu bulduğun o melek de mi yalan? Söyle bana çocuk, ardından baktığın o güzellik de mi yalan, hadi cevap ver. Hayallerin de mi yalan çocuk, hayallerim de mi yalan, cevap ver bana.

'Hayat yalan' deme bana çocuk. Hayat yalan diyenlere inat, hayat hep gerçek. Hayallerin, kalbin ve aşkın... Hayat gerçek çocuk, dünya gerçek, sen gerçeksin...


KınıX \ F.M.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..