"MUSTAFA" hakkında / Sinema / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

"MUSTAFA" hakkında

"MUSTAFA" hakkında
 

Bakışlarıyla konuşan"Hep buradayım, ebediyim "diyen ulu önderimiz...


Mustafa filmi hakkında şu günlerde yapılan bir eleştiriyi anlamıyorum açıkçası... Kaldı ki bu eleştiri çekim hatası, senaryonun yanlış kurgusu gibi unsurlar da değil. Öyle olsaydı keşke. İnsanlar her nedense Ulu Önderin de aynı zamanda bir insan olduğunu unutmuşlar. O da her insan gibi karanlıktan korkar ışığı açık bırakıp uyurmuş. Lider vasıflı bir insan içki içemez mi? Yahut yalnızlık çekemez mi? Bunun çocuklara veya bizim gibi gençlere kötü örnek olması nasıl düşünülebilir.. Tam aksine durup düşünülünce bize ışık bile gösterebilir. Biz değil miyiz içimizdeki zayıflıklardan korkan..Biz değil miyiz bunların ortaya çıkmasından korkup üstünü ustalıkla örtmeye çalışan. Can Dündar aslında bize onun da bizden biri olup nerelere geldiğini, halktaki ulaşılmaz yerine nasıl yerleştiğini, içtenlikle olduğu gibi anlatıyor. Ve korkularımız, kaçışlarımız da olsa istersek başarabileceğimizi göstermek istiyor. Bazı çevreler ise tüm bu söylemek istediklerine sağır, haksızca eleştiriyorlar. Evet, haksızca! Ve ben genç bir yürek olarak bu filmi destekliyor Can Dündar'ı da alkışlıyorum...

 
Toplam blog
: 10
: 350
Kayıt tarihi
: 25.10.08
 
 

Balıkesir Üniversitesi Muhasebe Bölümünden mezunum. Okulda kısa bir dönem tiyatroda bulundum. Gerçek..