Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '14

 
Kategori
Küresel Isınma
 

Pastırma yazı!

Pastırma yazı geliyor arkadaşlar!

Küresel ısınmayla ilgili bir durum değil bu!

Her yıl bugünlerde hava önce bir soğur, kar yağar! Dersin ki tamam kış geldi artık, gideyim

AVM'lerden kışlık bir şeyler alayım; ertesi gün hava bir açar günlük güneşlik!  Ters köşe olursun! (futbol deyimi!)

Ben aynı durumu Irak'a gittiğimde yaşamıştım! 

Şubatın yirmi yedisiydi! İstanbul'da kar , kış, kıyamet! Havalimanında tedirgin bekliyorum! 

"Uçak kalkmasa ne yaparım?"

Eve dön, tekrar havalimanına gel; ooof of!

Bağdad havalimanına indiğimde şaşırmıştım! 

Pastırma yazı burada!

Pastırma kültürü olmayan insanların bu yazı çekmelerine anlam verememiştim! 

Üzerimden kollu atlete varana kadar çıkardım! Orada durdum!

Karşılamaya gelen buzdolabı gibi araca bindiğimde bu kez üşümeye başladım! 

"Abi pencereyi aç da ısınalım ya! " 

Bu lafı derken gülmüştüm! 

Üç saatlik yolculuktan sonra şantiyeye geldiğimde millet getirdiğim gazetelere üşüşmüştü! Gençlere

Tan gazetesi , tevellüdü eskilere Akit gazetesi dağıtmıştım!

Üç yıl çalıştım Irak'ta ve hiç hastalanmadım! 

Bunu ani soğuk ve sıcak değişimime bağlıyorum!

Yani pastörize olmuştum! 

Hey gidi günler hey!

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..