Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Deneme
 

"Rain Man" Yağmur Adam

"Rain Man" Yağmur Adam
 

 

Ben, “Yağmur adam”

Yağmurlarla geldik, yağmurlarla uğurlandık.

O günden beri hülyalarıma, rüyalarıma  yağmur yağıyor güzelim. Sen o kıyılarda, ben bu kıyılarda, düşlüyorum seni, yağmur tanesi yalnızlığımla.

Ne zaman bir yağmur yağsa, içim bir hoş oluyor, çünkü, içinde sen varsın.

Saksıdaki zambağın teninden öptüm. Gönlümden gönlüne iz kalsın diye. Bilmem sana vardı mı?

Yaprağın üzerinde, yağmur taneleri vardı. Dudaklarımla onları bir bir topladım. Dudaklarımla ısıttım onları. Bilmem sıcaklığım sana ulaştı mı.

Yine de gideremedim susuzluğumu.

Görüntünün olası içeriği: ağaç ve açık hava

Ben yağmur adam.

Ben, yağmurla gelen adam.

Yağmurlarla geldik, yağmurlarla uğurlandık.

O gün bu gün düşünürüm seni, yağmur tanesi yalnızlığımla.

Şayet,  düşlerimizde bile yeşeriyorsa çimenler, o  kum laleleri o zambaklar, o yeryüzünün bütün  yeşillikleri, bizim eserimiz.

İkimizdik o yağmurlarla.

İkimizdik el ele

İkimizdik kalp kalbe

İkimizdik gözgöze

Ve bundan büyük haz duyduk. Ve büyük hayallerle.

“Ben yağmur adam, yağmurla gelen  adam.”

“Ben hayal adam.”

                                   &&&

Ve günlerden bir gün, sokaklarda: “Yağmurcu geldi yağmurcuuuuu”  diye  bağırarak dolaşan bir adama rastlarsan, bil ki o, senin de tanıdığındır. O benim işte!

“Eşantiyon yağmurlarım var. “İnce ince yağanı”, yağmur kokulu olanı, bardaktan boşananı, sicim gibi yağanı, hatta ahmak ıslatanı var.”

Merak ederim. Hangilerini satın alırdın benden. Hepsinden birer demet mi, yoksa hiçbiri mi? Yoksa hepsini mi?

                                 &&&

Ben yağmur adam

Ben hayal adam

Kısık gözlerle bakma bana öyle.

Bu sevgi yağmurları hiç eksilmesin. Hep hayallerimizi süslesin. Ben hep yağmurcu olayım sokaklarında. Sana hep “malımı “ beğendireyim.

O yağmurlar hep yağsın, yağsın

Çünkü içinde hep “sen” varsın,

Yeter ki, “güller ağlamasın, solmasın”

Umutlar hep yeşil kalsın.

Görüntünün olası içeriği: gökyüzü, bulut, ağaç, açık hava ve doğa

 

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..