Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Travma hali"

Bir kaç gün önce bilgisayarım pert oldu; psikologlar kesin "travma hali" diye tanı koyarlardı ki haksız da sayılmazlardı.

Önce bir panik durumu, ardından kabulleniş ki o süreçte neredeyse "İyi oldu be yaa!" dedim demesine de ertesi gün gün geçmez oldu!

"İyi oldu, ne biçim bağlanmışım, az biraz ayrılık süper oldu" falan gibi düşünceler bir sonraki gün yalan oldu!

Basılı gazete okumaktan internet gazeteciliğine geçişim de sancılı olmuştu lakin bu sefer "Gazete alsam ne; eskidi bile o haberler!" düşüncemi olumluya çevirecek hiçbir şey bulamadım!

(Basılı gazeteden vazgeçerken kokudan feragat etmiştim, ama bak parmaklarını yalayıp da sayfa çevirmek zorunda değilsin diyerek kendimi pışpışlamış, en son haberleri de takip ediyorsun diyerek kendimi iyice yeni duruma alıştırmıştım.)

Sudan çıkmış balık gibiyim; "İyi oldu beee" dönemi çabuk geçti lakin umarım bir tek yanı kalır: Bilgisayar başında öyle çok vakit geçiriyormuşum ki sıkılmadan, yapılabilecek diğer şeyleri gözardı ediyormuşum!

Şu an halledildi gibi yeni pc'im ancak daha fazla yazmaya cesaret edemiyorum; office programım hali hazırda kurulu değil ve hiç kullanmadığım bir alandan yazıyorum.

Deneme bir, deneme sess, tık! Se seee, tıkkk olarak kabul edin...

Bir-iki gün daha yeni yazı yazmazsam bilin ki bilgisayar problemim devam ediyordur; eee com.tr yazarı olmanın dezavantajı da bu işte!...

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..