Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

"Yemekteyiz" programına yorum!!!

"Yemekteyiz" programına yorum!!!
 

Bu yemek başka yemek!


İnanılmaz bir hızla daha da kötüye doğru bir değişim gözlemlemekteyim derken, acaba karamsarlık mı bu diye kendime soruyorum!

Televizyon programlarından çoğu- bazıları - diyemeyeceğim! Oldukca sığı, anlamsızca sahte, amaçlı bir kazanç - ki buna kayıp demek daha doğru olur- hedeflemiş durumda...

"Yemekteyiz" programını başından sonuna kadar izlemedim, ama hamamın içinde ben terlemem diyemeyeceğiniz için programın varlığından haberimiz oluyor.

Ben neden bu yazıyı yazmak istedim?

Nedeni: Bir belgesel izledim, Afrika'daki insanların yaşadıkları, deneyimledikleri, içinde oldukları durumu tüylerim diken diken izledim!!!

Büyük balıkların -bizim çöpe attığımız - kılçıklarını toplayıp, yemeye çalışan insanlar !!! Akıl alır gibi değil!

Yemek eleştirmek ne demek yahu?

Bu ne bayağılıktır, sığılıktır böyle! Artık edep, haya yok olmaya doğru meçhule giderken bizi öksüz bırakıp, bu seviyesiz ortama mahkum bırakıyor!

Yemek kutsaldır, eleştirilmez. İnsanlar birbirlerine karşı bu kadar acımasız ve zalim olabiliyorlarsa üç kuruş için, kendi yarattıkları "para" artık putları oldu, yalnız paraya tapan, öz değerlerini hızla erozyona uğratan bir toplum olma yolunda akıl almaz bir hız görüyorum.

Ama "asla vazgeçme" motosuna uyup, yılmadan herkes kırmızıda geçerken ben yeşili bekleyeceğim; benden borç para alıp asla geri vermeyen, beni aramayan "dostlarıma (!) sitem etmeden, bana kendimi korumam gerektiğini öğrettikleri için teşekkür edeceğim; bir sürü angarya yükleyen, beni maddi manevi sömüren müdürüme, iyi niyetimi kullanarak iş yerini rezil eden elli kuruşluk malzeme kullanıp , elli lira alan açgözlü grafikere ve daha nicelerine.... YEMEKTEYİZ programı hayırlı uğurlu olsun!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..