Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Çok güzel hareketler bunlar"

"Çok güzel hareketler bunlar"
 

Türkiyemiz hep başı dik kalacak!


"Çok Güzel Hareketler Bunlar" yabadaba dap daba düüüüüüüüüüüüüüü!!! Bu grubu çok başarılı ve umut verici buluyorum. Özellikle güleriz ağlanacak, halimize durumunu güzel yakalamışlar.


Yılmaz Erdoğan akıllı adam, işini, çıkarlarını çok iyi bilen biri, kalemi güçlü, zeki, ama bu yolda her yol geçerli diyerek yolunu bayağı bir açarak gidiyor, hayırlı olsun! İş bilenin, kılıç kuşananın demiş atalarımız, bize tebrik etmek düşer!

Benim yazım Yılmaz Erdoğan'ın oluşturduğu bu yetenekli tiyatro gurubu.

Onları oldukca başarılı buluyorum. Pazar günleri zevkle seyrediyorum.

Toplumumuzda mizah en bol olan şey! Kara mizah günün her anında yaşanıyor zaten; yanında çalışan iş arkadaşına ahlaksız teklif getiren amir, "özel hayatınızdan kursiyer arkadaşlara bahsetmeyin, kendinizi küçük düşürmeyin diyebiliyor!!! Nasrettin Hocanın mini etek giyenlere ettiği sitemi, eşine "yakışıyor haspaya"demesi aslında kara mizah değildir de nedir?

"Çok Güzel Hareketler Bunlar" ekibini tek tek kutluyorum, dilerim bu akıma kapılıp, özlerini bozmaz, şımarmazlar!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..