Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

1 Mayıs

Bir de ben yorumlamak istedim şu 1 Mayıs' ı. Günlerdir sürüyor bu kargaşa. Bir taraftan izin alıp gösteri yapmak istiyorlar diğer taraftan da izin verilmeyince de zor kullanıp yaparız ederiz kime ne diyorlar. Ya izin istemeyin ya da madem ki izin alamamışsınız yapmayın kardeşim gösteri mösteri...Ne İstanbullular' ı ne tüm Türkiye' yi rezil etmeye hakkınız yok sendika başkanları. Zaten ne çıkıyorsa bu sendika başkanlarının başının altından çıkıyor.

Zorlayın işçileri, tehdit edin işçileri sonra da Taksimde gösteriyi tüm işçiler istiyor deyin.Hem bu ne kutsal bir günmüş böyle anlamadım ki kardeşim.Anlayan varsa bana da anlatsın.Ulusal günlerimizi anlarım dini günleri anlarım ama ne nevruza ne de özellikle 1 mayısa bir anlam verebilmiş değilimdir.Bana göre yine vurguluyorum çıban başı sendika başkanlarıdır.İnsanları sağduyuya çağıracaklarına ateşi körüklüyorlar.Yazık hem de çok yazık...

500 bin kişi yürüyecekmiş.Yürüyün bakalım.Polis zor kullanınca da polis suçlu oluyor.Sizler sendikanızın izin vermediği bir şeyi işçilerinize yaptırıyor musunuz.Yapmak isteseler müsamaha gösteriyor musunuz. Aynı şey işte. Kendine yapılmasını istemiyorsan başkasına aynı şeyi yapma kardeşim.

Neyse daha fazla konuşmak istemiyorum yoksa kantarın topuzunu kaçırabilirim.

Sevgiyle...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..