Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Haber
 

Hainlere söyleyecek sözüm var

Her gün içimizdesiniz. Bizimle yiyip içiyorsunuz. Bizlerin kullandığı tüm haklardan ahlaksızca faydalanıyorsunuz. Okullarımızda okuyup hastanelerimizi kullanıyorsunuz. Sizler kimsiniz, nesiniz!? Ne yapmaya çalışıyorsunuz. Gidin artık istediğiniz yere gidin ama ülkemizden uzak durun artık. Sizlerin hiç mi ailesi yok!?Kahrolun. Lanetli yaratıklar. Yeter artık!!! Söyleyecek söz bulamıyorum. Her bombalı saldırının ardından yaşananlar aynı. O masum insanların suçu ne? Her saldırının ardından sağ duyu çağrıları yapılıyor. Ben artık sağduyulu olmak istemiyorum. Ben artık ne gözyaşı dökmek istiyorum, ne de gözyaşı dökenlere gözyaşı dökmek istiyorum. Her seferinde malum kişi ve zümreye nefretim bir kat daha artıyor. Ve inanın bunu hiçkimse hiçbir güç engelleyemeyecek. Hem gelin güzelim ülkemin her türlü imkanından faydalanın hem de bu güzelim ülkeye gözyaşı, kargaşa ve korku yaşatın. Yeter artık, yeter...

Lanetliyorum bu tür olayları ve bu tür olaylara çanak tutan siyasilerle sivil toplum örgütleriye birlikte bu tür olaylara katılan aşşağılık varlıkları.

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..