Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Haber
 

Acıya duyarsız, tv kanalları!

Acıya duyarsız, tv kanalları!
 

"Flaş haber" bir büyük patlama ve onlarca ölü, yüzlerce yaralı!
Kanalları zaplıyorum,tehlikenin boyutları konusundaki gelişmeleri öğrenmek umuduyla!
Ancak bir çok tv kanalı rutin programlarını yayınlamakta.
Sanki hiçbir şey olmamış gibi bir tavır içindeler.
İbo show tüm çoşkusuyla devam etmekte,roman star döktürüyor,ikiz star pür neşe!
Filmler, diziler, şımarık Recep İvedik reklamları vs !
Bir yandan ambulans sirenleri,programlar da kahkahalar!
Vatan kurtarıyorlar sanki!

Yayınlarını yarıda kesmek fedakarlığı yok!

Canlı yayın araçlarının olmadığına inanmak mümkün değil!

Ve eğer isterlerse onbeş dakika da olay yerine ulaşabilecekler, bundan eminim!

Parçalanmış insanlarımızı gördükçe yüreğimiz parçalanıyor!

Ortak acılarımızı illede, tüm ulus olarak paylaşmak ihtiyacı duyuyoruz!

Haber kanalları dışında uyumayan başka kanallar da olmalı diyorum,olması gerek.

Tüm ülkemizi ilgilendiren içler acısı bir konuda, duyarlı olmak zorundalar!

Olaydan habersiz olduklarına inanmak istemiyor,arada bir zaplamalara devam ediyorum.

Ama ne mümkün, vur patlasın çal oynasın programlarına inadına devam etmekteler!

Kahroluyorum.

Evimin penceresinden baktığımda etrafımdaki binaların bütün ışıkları yanıyor.

Onların da kendilerine sunulan eğlenceye dalıp gittiklerini aklıma getirmek bile istemiyorum.

Bu çok, çok önemli olayın üzerinden yaklaşık bir saat geçiyor.

Düşüncelerimde yanılmış olmayı çok, ama çok istiyorum!

Tekrar,tekrar kontrol ediyorum!

Ama ne yazık ki ilgili tv kanalları inadına uyumaya devam etmekteler!

Ve halkımızı uyutmaya!!!!



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..