Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

10 Dakikada kişisel gelişim

10 Dakikada kişisel gelişim
 

Bu bir kişisel gelişim yazısıdır  

Aslına bakarsanız (ki eminim bakmazsınız) ben fevkaladenin fevkinde mutsuzum yani öyle olmam gerekiyor yani içinde bulunduğum durum hayat ne güzel vapurlar filan şeklinde değil ki öyle olsaydı bile ben o durumun içine etmeyi başırırdım emin olun( ki olmazsınız bence) herneyse yani ortada ayy her şey ne kadar güzel çiçekler böcükler pok püsür bir durum yok yani bildiğin hayat ağzıma mıçmış ama gel gör ki şöyle keyfimce mutsuz olamıyorum, dibe vuramıyorum şöyle höykür höykür ağlayayayım kendimi yerlere vurayım diyorum tık yok. Dertlerim derya olmuş ama ben o deryanın içinde deryadan habersiz bir balık gibi ebleh ebleh bakınıyorum. Neyse dedim şöyle ağlak bir gece yapayım kendime hazır bütün dizileri izlemeyi kutsal görev sayan ev arkadaşım da yokken, aldım mumlarımı (kişisel gelişim için mum şartmış), üzüm suyumu kararttım ortamı açtım Arap Şükrü'den Bu şehir beni boğuyor şarkısını yani acı çekmek için bütün şartları sağladım sağladım da o kadar dert keder beni salak etti herhalde acı çekemiyorum, böyle nasıl desem bir eblehlik çöktü üstüme yani hıçkıra hıçkıra ağlamasam bile en azından şöyle gözlerimden ilaç niyetine birkaç damla dökülmesi lazım yok hacı nerdee. Bütün saçma, komik, rezil anılarım beyin hücrelerime saldırıyor. Dedim miktir ne oluyoruz ya ağlanacak halime gülüyorum adeta. Hemen teşhisimi koydum ben de duygu durumu bozukluğu var. Nerden de duymuşsam artık duygu durumu bozukluğunu. Herneyse yani diyorum kesin duygu durumum bozuk benim yoksa ne diye bu kadar berbat bir durumda neşeleneyim ki. Neyse teşhisimi koyar koymaz hemen başlıyorum tedaviye damarın ve üzüm suyunun dozunu daha da arttırarak Kibariye'den giriyorum Müslüm'den çıkıyorum on dakika içinde kıvama gelip kişisel gelişimimi bir güzel tamamlıyorum hem de kişisel gelişim ıvır zıvırlarına yaşam koçuna burda bir dakika duralım bu yaşam koçu şöyle bir şey mi çok merak ediyorum mesela sürekli bize hadi koçum göreyim seni bak ne güzel yaşıyorsun filan mı diyor neyse işte onlara ihtiyaç duymadan tertemiz mis gibi geliştiriyorum kişiliğimi. Tavsiye ederim  

İYİ SEYİRLER  

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..