Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

2008/2009 süper ligi herşeyi ile

2008/2009 süper ligi herşeyi ile
 

süper lig


1- Fenerbahçe; Şüphesiz ki şampiyonluğun en büyük iki adayından birisidir. Bu sene gol yolarına yaptığı büyük transferlerle çok gol atacağını düşünüyorum. Bu sene şampiyonluk %50 Fenerbahçe’nin yaptığı transferler bunu gösteriyor. Hazırlık maçlarında ve MTK maçında da güzel futbolları ile dikkatleri üzerine çekti. Bu sene ben Fenerbahçe’nin bir eksiğinin olduğunu düşünmüyorum. Orta bölümde de Selçuk Mehmet aurollonun yerini tutacaktır. Ama Fenerbahçe’nin belki savunmada biraz sıkıntı çekebilir. Geçen seneden hatırladınız gibi Selçuk hücum yollarında gayet başarılıdır. Fakat geriye dönüşlerde edu ile ikisinde hata oluşabiliyor. Dediğim gibi bu sene ki şampiyonluğun en büyük adayından birisi Fenerbahçe’dir.

2- Galatasaray: Geçen sene ki kadrosundan hiçbir şey eksilmiş sayılmayan hatta yeni kişiler katan Galatasaray’da şampiyonluğun diğer %50 lig adayıdır. Kadrosundan sadece Hakan şükür’ü Gönderen takım oyun olarak bir şey kaybetmeyecektir. Ama manevi olarak şüphesiz büyük bir kayıptır. Taraftarlar tarafından da pek hoş karşılanmayan bu olay Galatasaray ı biraz form düşüklüğüne itebilir. Songun gitmeside bir dezavantaj olabilir ama merira transferi işi bitirir. Kevel alındı ama gala saraya fayda sağlayacağını düşünmüyorum. Çünkü orada arda var, zaten yeni bir sakatlıktan çıktı, sık sakatlanıyor. Kevel transferi boşa yapılmış bir transferdir. Meira ile defans az daha kuvvetlendi. Kaleci transferine bence gereksizdi. aykut un bir açıklaması vardı “eğer chelsea ceht bırakırsa alın diğerleri bizim ayarımızda kaleciye boşuna para vermeyin” diye bence güzel bir açıklama. Bu yönetimi tatmin etmeli idi. De santes te Orkun gibi Aykut gibi kalecidir. Öyle üst düzey bir kaleci değil.

3- Beşiktaş: Bu sene Beşiktaş’ın şampiyon olacağını sanmıyorum. Kadrosuna pek çok yeni oyuncu kattı, bence kaleci transfer etmesi gerekiyordu etmedi. Rüştü nün Euro 2008 de yaptığı hataları gördünüz muhakkak o olay ona bir moral bozukluğu verecek. Hakan zaten Livirpol maçından sonra kendine zor gelir. Birde savunmada iki İbrahimlerin kavgası sonucu bir boşluk oluştu. Bir kaleci Beşiktaş’a şarttı. Dediğim gibi Beşiktaş’ın şampiyon olma şansı yok. Ligi 3. veya 4. bitirir. En iyi ihtimalle 2. bitirir.

4- Trabzonspor: Trabzonspor bu sene kadroda sürpriz bir değişikliğe gitti. Ne var ne yok değiştirdi sanki. Bu sene Trabzon’un lig başında bir seri yakalaması sonucunda 4. ve 3. ile ligi bitirir gibi geliyor. Daha fazlasının olacağını sanmıyorum. Çünkü onlar daha yeni takım bir birleri ile uyum sorunu yaşabilirler. Trabzon spor kaleci transferini iyi yaptı. Tabi yeni gelen kalecinin nasıl bir geçmişi var tam bilmiyorum ama tolga ile yola devam edilmezdi. Bu sene başta da dediğim gibi bir seri yakalaması halinde 4. veya 3. bitirir. Aksi takdirde 6. falan bitirir.

5- Kayseri spor: Kayseri sporun üst sıralarda olacağını sanıyorum. Ligi 6. veya 5. bitirir. Geçen sene ki güçlü oyununu gösterir mi bilinmez ama ilk 10 dan da dışarı çıkacağını sanmıyorum. Sonuçta o da büyük takım. Diğer takımlara kıyasla transfer yapmadı. Bir kaleci değişimi oldu Süleymano geldi o kadar. Birkaç ta sanırım yapancı futbolcu geldi.

6- Sivas spor: Sivas bu sene geçen sene ki yaptığı güzel şeyleri yapacağını sanmıyorum. Çünkü sezona braga takımına yenilerek moral bozukluğu ile başladı. Kalecilerinin nerede olduğu bilinmiyor. Burada ki Volkan ise çok deneyimsizdir. Ama yinede sıvasın ligi 10. falan bitireceğini düşünüyorum. Sonuçta geçen seneden kendilerine güç alacaklardır.

7- Büyük şehir bld. Spor: İstanbulspor bu senede yukarılarda olacaktır. Geçen sene ki büyük takımlara maç kaybetmeme istikrarını devam edeceğini sanmıyorum. Ama yinede alt sıralara düşeceğini sanmıyorum. İlk 10 da olabilecek takımlarda birisi de İstanbul spordur.

8- Konya spor: Bu sene ruhsal olarak bir yenilenme yapmak isteyen bazı yeni transferlerle taraftarları mutlu eden bir takım görüntüsü veriyor. Geçen sezon özellikle ligin sonlarına doğru düşme tehlikesi yaşadılar. Bu onlara ders oldu. Çünkü oraya gelebilmesi Konya için kolay olmadı.

9- Ankaragücü: Ankaragücü bu sene lig’den düşebilir. Zaten geçen sezonda tam istikrar sağlayamadı. Yenilenme çabalarını da göremiyorum.

10- Eskişehir spor: lige yeni geldi. Köklü bir takım Eskişehir spor. O yüzden ligden düşmemek için elinden geleni yapacak sonunda da düşmeyecektir. Ligi de 10. sıralarda falan bitirir.

11- Gaziantep spor: bu sene ligde kalacağını düşündüğüm takımlardan birisidir. Belki biraz alt sıralarda olur ama lige tutunur diye düşünüyorum.

12- Antalya spor: ligin yeni ekiplerindendir. Ama bu sene düşmesi de büyük ihtimal gerçekleşecek. Ligde tutunması kolay olmayacak.

13- Bursaspor: ligin düşecek veya 14-13. sıralarda olacağını düşünüyorum. Ama ligde bu sene sıkıntı çekecektir.

14- Gençler birliği: bu sene 9. sıralarda ligi bitireceğini düşünüyorum. Geçen sezon sıkıntı çektiler bu sezon ondan ders alıp bunu tekrarlamazlar. İşi biraz daha sıkı tutarlar.

15- Hacettepe: bu sene ismini değiştiren geçen sene ki oftaş ligte alt sıralarda olacağını sanmam. Zaten geçen sene de güzel bir grafik çizdiler.

16- Kocaeli spor: bu sene lige yeni gelen diğer takımımız ben Kocaali’nin ligde sıkıntı çekeceğini fakat düşmeyeceğini düşünüyorum.

17- Denizli spor: geçen sen futbolcularının prova kanda etmesi falan hiç de güzel olmaya şeyler yaşadır. Ben bu sezon onlarında sıkıntı çekeceğini düşünüyorum. Düşebilirler.

18- Antalyaspor: ligde sıkıntı çekecek diğer takımdır. Alt sıralarda dolaşır fakat sanırım düşmez.

Ligin bitimiyle olabilecek muhtemel sıralanma:


1- Fenerbahçe

2- Galatasaray

3- Beşiktaş

4- Trabzonspor

5- Kayseri spor

6- Sivas spor

7- İ. B. B

8- Hacettepe

9- Konya spor

10- Gençler birliği

11- Denizlispor

12- Eskişehirspor

13- Gaziantep spor

14- Ankara gücü

15- Bursa spor

16- Kocaelispor

17- Ankara spor

18- Antalya spor


Lig de öne çıkabilecek futbolcular:

Arda (Galatasaray)

Kazım (Fenerbahçe)

Guiza (Fenerbahçe)

Meria (Galatasaray)

Holosko (Beşiktaş)

Muhtemel gol kralı: Guiza (Fenerbahçe)

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..